rozwód a dzieci...

561. Data: 2005-01-22 14:20:02

Temat: Re: rozwód a dzieci...
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Dariusz Drzemicki"
<d...@a...com.pl> mówiąc:

>Jakich pozorów?
>Małżeństwo trwa, tylko w separacji. To jest prawda, a nie pozór.

Pozór - małżeństwo, gdy oboje małżonków de facto małżeństwem być nie
chce - to tylko bezwartościowa fasada.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

562. Data: 2005-01-22 14:21:37

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Dariusz Drzemicki"
<d...@a...com.pl> mówiąc:

>Miłość nigdy nie ustaje (1 Kor 13:8)

Frazesy.

Agnieszka

563. Data: 2005-01-22 14:24:04

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:
> U?ytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisa? w wiadomo?ci

> No w?a?nie, co mu to daje i do czego s?u?y?
> Jak te nauki maja si? do kondycji rodzin?

Zaczynasz byc bardziej ludzki, kiedy udajesz glupka.

--
sveana

564. Data: 2005-01-22 14:24:41

Temat: Re: rozwód a dzieci... [dyskusja]
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał
w wiadomości news:cstlkt$hl5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ależ rozumiem, co mi chcesz przekazać, gdyż pogląd, że dusza pojawia się w
> momencie poczęcia, jest również moim pogladem. Rzecz w tym, ze ja WIEM, że
> to kwestia wiary i że inne kultury mogą wierzyć INACZEJ, a Ty nie - i
> żądasz uzasadnień. Na to, poza teologicznym uzasadnieniem, rozumowych
> dowodów nie ma, bo też któż duszę obejmie rozumem...

Jednak nie do końca rozumiesz.
Nawet wiara, że dusza pojawia się w momencie urodzin wymaga uzasadnienia,
chociażby w Słowie Bożym.
Jeżeli nie ma uzasadnienia, to jest to herezja lub jakaś wydumka.
Co do powstania duszy w momencie poczęcia, to ja nie twierdzę, że tak na
pewno jest.
Po prostu nie stawiam takiej tezy, tylko uważam, że taki wariant jest
nabardziej bezpieczny, jeżeli chodzi o ochronę życia.

> Moja prośba o uzasadnienie Twojego poglądu też jest uprawniona. Ciekawa
> jestem, czy pojmiesz, że to tylko nasza wspólna wiara, która na szczęście
> u mnie przejawia się odmiennie, a nie walka na jakieś naukowe argumenty.

Wiara i wiedza powinny się wspierać. Ślepa wiara prowadzi na manowce.

Dariusz Drzemicki

565. Data: 2005-01-22 14:25:17

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Sorki ale bzdura.

Może to kiedyś zrozumiesz.

Dariusz Drzemicki

566. Data: 2005-01-22 14:34:17

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Dariusz Drzemicki"
> <d...@a...com.pl> mówiąc:

> Pozór - małżeństwo, gdy oboje małżonków de facto małżeństwem być nie
> chce - to tylko bezwartościowa fasada.

Dzisiaj nie chce, jutro może chcieć.

Dariusz Drzemicki

567. Data: 2005-01-22 14:35:08

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Dariusz Drzemicki"
> <d...@a...com.pl> mówiąc:

> Frazesy.

Prawda.

Dariusz Drzemicki

568. Data: 2005-01-22 14:46:50

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Prawda.

Jest to opis milosci doskonalej, pewnego idealu, do ktorego mozna dazyc.
I w takim znaczeniu jest to prawda. Natomiast ludzie z natury doskonali
nie sa i wymaganie od nich postepowania idealnego to niestety wishful
thinking, a nie madrosc.

--
sveana

569. Data: 2005-01-22 14:59:32

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Jakich pozorów?
> Małżeństwo trwa, tylko w separacji. To jest prawda, a nie pozór.

To tak, jakbyś nazywał 'szansą na powrót' istniejące małżeństwo na
papierze tylko w celu uzyskania 'obywatelstwa'/Zielonej Karty, ulgi
podatkowej, itp.

Papier(k)owa prawda. Papier wszystko zniesie.

--
Prawie. Czasem mi się pod palcem przerwie i wówczas dłużej myję ręce.

570. Data: 2005-01-22 15:29:24

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> To raczej separcja w małżeństwie.
> Z dwóch powodów:
> 1. Ochrona osoby krzywdzonej.

Czyżby? Pijany tyran uważać wręcz będzie:
"Jesteś moja! ROZUMIESZ?! Sędzina mi powiedziała, że dalej jesteś moją
żoną'!!!".
Separacja to taka zachęta, ośmielenie. A do czego zachęta - zależy od
strony krzywdzącej.
Tyle, że trudno widzieć w kimś dobre chęci, skoro do tej pory były
niewidoczne i szanse dawane drugiej stronie były przez nią marnowane.

> 2. Szansa na rachunek sumienia, poprawę, zgodę i powrót.

Obawiam się, że oskarżasz o morderstwo wszystkich policjantów, którzy
zabijali napastników pędzących w ich stronę z maczetą/nożem/rurą. **

W końcu może ci biegnący nań chcieli to _szybko_ i _blisko_ odłożyć
przed funkcjonariuszem?
Trzeba było dać im szansę.

Jeśli nie zrozumiesz, wytłumaczę.
Tylko błagam - nie pisz, że naciągam, bo nie w smak Ci to, co piszę :)

--
Naciągałem rodziców na pieniądze, jak byłem dzieckiem.

Adopcja
W RODZINIE...
Re: Tradycyjny model rodziny
Dojrzałe związki