ruby rose skrzyneczka - polecam:)

1. Data: 2005-03-11 17:19:39

Temat: ruby rose skrzyneczka - polecam:)
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaryzykowałam i kupiłam na allegro za całe 22 zł (wow) skrzyneczkę do
makijażu z trzema szufladkami. Znajdują się tutaj cienie 12 + 3 sztuki, 2
róże, 1 puder i tusz do rzęs mini, plus pacynki i pędzelek. Kolorystyka to
brązy. Jestem zachwycona. Sama skrzyneczka jest co prawda dużo mniejsza niż
myślałam, ale wszystko w środku jest super! Cienie - zachwycające i trwałe,
chociaż domyślam się że na długo nie starczą, zwłaszcza te jasne które
stosuję co dzień. Róże też ok, delikatne i ładnie skrzące się w słońcu.
Puder co prawda za jasny dla mnie, ale też chyba ok. Nawet maleńki tuszyk
jest niezły, ma malusią szczoteczkę która ładnie rozdzila rzęsy.
Ogólnie - wielki plus, polecam:) Mogę zainteresowanym podać allegrowicza u
którego kupowałam :)
Kroofka zniechęcona Avonem i podniesiona na duchu Ruby Rosem :-)))

1. Data: 2005-03-11 17:56:42

Temat: Re: ruby rose skrzyneczka - polecam:)
Od: "justyna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaryzykowałam i kupiłam na allegro za całe 22 zł (wow) skrzyneczkę do
> makijażu z trzema szufladkami.
> Kroofka zniechęcona Avonem i podniesiona na duchu Ruby Rosem :-)))

Też ostatnio zakupiłam cienie Ruby Rose i też na Allegro za niewielką sumę i
jestem miło zaskoczona, bo za mały grosik można sobie zrobić fajny prezent.
A Avonem też jestem już zniechęcona, może niedługo wprowadzą dla
konsultantek jeszcze jakąś dodatkową opłatę.
Justyna

1. Data: 2005-03-11 18:15:37

Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ruby Rose sa dostepne w sklepach, tak pytam, bo widze ze wszyscy na
allegro kupują
pozdrawiam, asiek

1. Data: 2005-03-11 18:40:03

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaryzykowałam i kupiłam na allegro za całe 22 zł (wow) skrzyneczkę do
> makijażu z trzema szufladkami.

Ja też zaryzykowałam i kupiłam na allegro Ruby Rose - z tym, że nie
skrzyneczkę, a paletę 24 kolorów. Niestety do dzisiaj jej nie otrzymałam
:( (a minęło już 8 dni od dnia w którym, jak twierdzi Sprzedający, wysłał
paczkę).
Coś czuję że to będzie moja piewrwsza allegrowa porażka.

Pozdrawiam

Anuryca - zła, bo byłam na te cienie napalona i od początku tygodnia
codziennie czatowałam na listonosza mysląc "dzisiaj to już na bank
przyniesie" :(

1. Data: 2005-03-11 18:45:35

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baka" <b...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy Ruby Rose sa dostepne w sklepach, tak pytam, bo widze ze wszyscy na
> allegro kupują

No właśnie w sklepach trudno je znaleźć (może w jakichś małych sklepikach,
choć ja nigdy nie trafiłam) - to są czeskie kosmetyki, tanie jak barszcz w
przeliczeniu na nasze pieniądze :) - są raczej na bazarkach no i na allegro.

Pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2005-03-11 19:03:21

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka napisał:
> [...]
> którego kupowałam :)
> Kroofka zniechęcona Avonem i podniesiona na duchu Ruby Rosem :-)))

podaj prosze u kogo kupilas...zarazilyscie mnie .... :)))

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-03-11 19:24:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> podaj prosze u kogo kupilas...zarazilyscie mnie .... :)))

Ja kupowałam od Stas_Tomasz i gorąco polecam - błyskawiczna wysyłka,
opakowane solidnie.

A same cienie świetne, kupiłam, żeby trochę poeksperymentować i był to
strzał w dziesiątkę.

JoP

1. Data: 2005-03-11 19:59:07

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaryzykowałam i kupiłam na allegro za całe 22 zł (wow) skrzyneczkę do
> makijażu z trzema szufladkami.

To ja sie dolacze do pochwal:)
Kupilam ostatnio z Ruby Rose:
-cien sypki (w sklepie go kupilam, nie na Allegro ani na bazarku, bylo tam
sporo rzeczy tej formy, ale ciut drozej niz na allegro). Juz o nim pisalam -
fajniutki.
-i reszte na allegro: palete 48 cieni, ktorymi jestem szczerze zachwycona i
nadal sie z nich ciesze, chociaz mam je juz jakis czas
-bardzo fajny blyszczyk-spiralke. Ten blyszczyk to mistrzostwo swiata!
Slicznie wyglada na ustach, dosc dlugo sie utrzymuje, jest gesty. Minus, ze
jest lepki, ale mi to nie przeszkadza specjalnie.
-kredke do powiek. OK. Przyzwoita. Kosztuje grosze.
-kredke wielofunkcyjna sztuk dwie - ze niby do ust, powiek i jako roz. Mam
jasne kolory, ktore wlasciwie daja tylko polysk, ale efekt jest bardzo mily
dla oka. Do ust sie niespecjalnie nadaja, bo sa ciut za suche, ale do powiek
jak najbardziej.

W sklepie testowalam jeszcze cienie w kulkach - takie sciagniete z Chanel,
ale za bardzo sie maza. Kolory za to sa sliczne, wiec jesli ktos nie ma
klopotow ze zbieraniem sie cieni to chyba powinny byc dobre.

Naprawde jestem pod wrazeniem tej firmy:)

Kaska

1. Data: 2005-03-11 20:19:52

Od: "tweety102" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prezent.
> A Avonem też jestem już zniechęcona, może niedługo wprowadzą dla
> konsultantek jeszcze jakąś dodatkową opłatę.

tez niedawno zakupilam palete 48 cieni i jestem zachwycona:) dlugo sie
trzymaja, swietna kolorystyka, blyskawiczna wysylka i niska cena, zakupilam
u basia-wawa, dodatkowo przy zakupie 5 dowolnych kosmetykow na jej aukcjach
(niektore to wydatek doslownie 3 zlotych, jak np. kredna do oczu z jedwabiem
na ktora tez sie skusilam i jestem zadowolona baaardzo) wysylka gratis:) z
ruby rose mam jeszcze blyszczyk ktory jest cudny, ma boki smak i zapach :)
mozna sobie wybrac sposrod 3 roznych zestawow zapachowych :) blyszczyk jest
okragly i ma 4 zapachy :) super

Pozdr
Magda

1. Data: 2005-03-11 21:37:05

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Anuryca - zła, bo byłam na te cienie napalona i od początku tygodnia
> codziennie czatowałam na listonosza mysląc "dzisiaj to już na bank
> przyniesie" :(

To napisz jeszcze u kogo zamawialas, zeby nie popelnic bledu :))
Pomysl, ze wkrotce dotra i ile bedzie radosci :)
pozdr

Smakowitosci
cellulit - dremaż limfatyczny (3miasto)
co to za perfumy..