ryczałt a rozwiązanie umowy z gazownią

1. Data: 2007-10-25 09:02:59

Temat: ryczałt a rozwiązanie umowy z gazownią
Od: "Pio" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy można rozwiązać umowę z gazowanią w sytuacji kiedy w mieszkaniu nie mam
licznika gazowego (jest wspólny pion) a opłaty są ryczałtowe?
Oczywiście mogę nie korzystać, wg uznania, ale nie chcę płacić.
Czy praktykuje się w takiej sytuacji np zaplombowanie zaworu?
W SM usłyszałem, że... nie mogę zrezygnować z gazu.

2. Data: 2007-10-25 10:40:51

Temat: Re: ryczałt a rozwiązanie umowy z gazownią
Od: Trybuszon <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pio pisze:
> [...]
> Czy praktykuje się w takiej sytuacji np zaplombowanie zaworu?
> W SM usłyszałem, że... nie mogę zrezygnować z gazu.

A czy ty masz w ogóle umowę z gazownią czy rozliczasz się ze Spółdzielnią.

W pierwszym przypadku - nie widzę problemu - wypowiadasz umowę i tyle. W
drugim też nie widzę, ale na pewno Spółdzielnia go znajdzie ;)

--
Trybuszon
trybuszon(ciach)onet.eu

3. Data: 2007-10-25 10:55:37

Od: "Pio" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ty masz w ogóle umowę z gazownią czy rozliczasz się ze Spółdzielnią.
>
> W pierwszym przypadku - nie widzę problemu - wypowiadasz umowę i tyle. W
> drugim też nie widzę, ale na pewno Spółdzielnia go znajdzie ;)

Słuszna uwaga, mam w czynszu.

P.

Okapy kuchenne zabronione?
Zabudowa piekarnika jak to jest
Czy zmatowiała maszynka do mięsa po zmywarce...
Pralka ARDO...!?
ile za remont ?