Zabudowa piekarnika jak to jest

1. Data: 2007-10-24 23:21:34

Temat: Zabudowa piekarnika jak to jest
Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam piekarnik Candy FL 605 X (http://piekarniki.candy.pl/produkt/359), który
będzie zabudowany w meblach pod płytą gazową (też Candy). Czy tego typu
piekarniki powinny mieć kratkę wlotową w cokole mebla i wylotową w blacie?
Jakoś nie mogę znaleźć nic na ten temat w instrukcji.

Rafał

2. Data: 2007-10-25 15:08:01

Temat: Re: Zabudowa piekarnika jak to jest
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Oct 2007 23:21:34 -0000, gervee napisał(a):

> [...]
> piekarniki powinny mieć kratkę wlotową w cokole mebla i wylotową w blacie?
> Jakoś nie mogę znaleźć nic na ten temat w instrukcji.

Jeśli to piekarnik do zabudowy - to ma szczelinę wentylacyjną i kratka jest
zbędna.
Ja np. mam zabudowany i jest OK - pod piekarnikiem mam szufladę.

--
T.

3. Data: 2007-10-26 09:40:37

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Jeśli to piekarnik do zabudowy - to ma szczelinę wentylacyjną i kratka
> jest
> zbędna.
> Ja np. mam zabudowany i jest OK - pod piekarnikiem mam szufladę.

I chyba jest właśnie tak jak napisałeś. Piekaranik będzie chłodził się
powietrzem dostającym się przez te szczeliny.

Rafał

4. Data: 2007-10-26 19:29:23

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gervee wrote:
> I chyba jest właśnie tak jak napisałeś. Piekaranik będzie chłodził się
> powietrzem dostającym się przez te szczeliny.
Nie do konca tak jest.
Z tylu za piekarnikiem nalezy zostawic odpowiedni komin (o odpowiedniej
przepustowosci) zeby gorace powietrze moglo sie wydostac. W sumie
idealnie zeby mialo sie gdzie u gory wydostac - dlatego ja u siebie
frezuje miejsce na mala kratke u gory.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

5. Data: 2007-10-29 13:29:05

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 20:29, Artur Lew <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> przepustowosci) zeby gorace powietrze moglo sie wydostac. W sumie
> idealnie zeby mialo sie gdzie u gory wydostac - dlatego ja u siebie

Nie ma konieczności wycinania otworów w blacie przy piekarnikach
elektrycznych . Kratkę montuje siętylko przy piekarnikach gazowych w
zabudowie. pozdr

Czy zmatowiała maszynka do mięsa po zmywarce...
Pralka ARDO...!?
ile za remont ?
Zmywarka Bosh
Jaki specyfik do mycia skórzanej tapicerki?