ryz preparowany - jak zrobic? ;)

1. Data: 2004-10-31 16:13:38

Temat: ryz preparowany - jak zrobic? ;)
Od: "|Pio|" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posmakowal mi...
moze mozna to jakos zrobic w warunkach domowych - probowalem na goracym
powietrzu /mam taka jakby suszarke do popcornu/ cos wyszlo - ale male i
twardawe... w smaku podobne - w koncu tez ryz...
wie ktos jak mozna dojsc mniej wiecej do czegos jak w sklepach sprzedaja?
moze jakos namoczyc tez ryzyk? prazyc na parze albo cos?

1. Data: 2004-11-01 00:27:02

Temat: Re: ryz preparowany - jak zrobic? ;)
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wie ktos jak mozna dojsc mniej wiecej do czegos jak w sklepach
> sprzedaja? moze jakos namoczyc tez ryzyk? prazyc na parze albo cos?
===
Obawiam się, że to jest robione przy podciśnieniu. I to sporym. Więc nie
masz szans.

waldek
====

1. Data: 2004-11-01 09:11:21

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie można, tylko po co ? Gotowy kosztyje cos tak około 1 zł.
Netka

1. Data: 2004-11-01 12:32:28

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl>
> ===
> Obawiam się, że to jest robione przy podciśnieniu. I to sporym. Więc
nie
> masz szans.
> ====

podciśnieniu???
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-01 18:56:30

Od: "|Pio|" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie można, tylko po co ? Gotowy kosztyje cos tak około 1 zł.
a nawet 60gr...
ale np dzis i o tej porze raczej nigdzie tego nie kupie.... a bym zjadl z
mila checia ;)

PS - zwykly ryz po prazeniu w goracym powietrzu jest twardy i ale smak ma
calkiem podobny ;)

1. Data: 2004-11-01 19:24:55

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis i o tej porze raczej nigdzie tego nie kupie.... a bym zjadl z
> mila checia ;)

Oj, kupisz sobie jutro, ponoć jak się na coś dłużej czeka to bardziej się ceni.

Netka, co się zabrała za prażenie kukurydzy

1. Data: 2004-11-01 19:33:02

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "waldek" <A...@o...pl>
>
> podciśnieniu???
===
Tfu! Oczywiście na odwrót.
Równolegle czytałem o liofilizacji i pozajączkowało mi się. :-)

waldek
===

1. Data: 2004-11-01 22:15:51

Od: "|Pio|" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, kupisz sobie jutro, ponoć jak się na coś dłużej czeka to bardziej się
ceni.
a moze jakby nad para je zostawic - zeby troche spuchly...a potem wysuszyc w
goracym powietrzu?
jak kupie - nawet jakbym kupil 1kg tego.. to i tak za 2 dni bede chcial
znow....az mi sie znudzi ;)

> Netka, co się zabrała za prażenie kukurydzy
kukurydza....
hmm.....
a jakie jeszcze nasiona mozna prazyc? :)

1. Data: 2004-11-02 06:46:42

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a moze jakby nad para je zostawic - zeby troche spuchly...a potem wysuszyc w
> goracym powietrzu?

na parze to napewno ten ryż się poprostu ugotuje

> jak kupie - nawet jakbym kupil 1kg tego.. to i tak za 2 dni bede chcial
> znow....az mi sie znudzi ;)

też tak mam, ostatnio z cukinią, szpinakiem i suszonymi pomidorami,

>pyszna jest pszenica ale znam tylko prażoną "fabrycznie "

Netka

1. Data: 2004-11-02 09:02:33

Od: "|Pio|" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na parze to napewno ten ryż się poprostu ugotuje
hm....
a jak tylko troszke? tak zeby sie nadgotowal?

> też tak mam, ostatnio z cukinią, szpinakiem i suszonymi pomidorami,
he?
szpinak moge zrozumiec.... ale pozostale?
to ide szukac pszesnicy....

[grzyby] czy to jest bezpieczne ? ;)
Placki ziemniaczne
Kuchenka elektryczna, temat-bumerang?
Przepis na chleb
[spam] Dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!