<<<--- sa jakies promocje na kotly gazowe c.o. ? --->>>

11. Data: 2005-11-22 15:46:08

Temat: Re: <<<--- sa jakies promocje na kotly gazowe c.o. ? --->>>
Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dlsj9i$qto$1@opal.icpnet.pl...
cerasmartmodul.html

> " Cerasmart Modul to urządzenie ze zintegrowanym zasobnikiem
> warstwowym. Najnowsza technika ładowania warstwowego zasobnika
> przyczynia się do utrzymania wysokiego komfortu ciepłej wody, przy
> znacznie zredukowanej pojemności zasobnika. "
>
> Właśnie - piszą w reklamach że ich zasobnik ok. 80 l daje tyle samo co
> zasobnik "klasyczny" innych form. Ktoś może to potwierdzić z praktyki?

mogę potwierdzić

pozdrawiam Piotr

12. Data: 2005-11-22 19:35:13

Od: "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> nierealne :-(
>
> przyzwoity kocioł to np. Beretta kompakt II jednofunkcyjny. Kosztuje
> ~3070,00 do tego wkład kominowy ok 100zł/mb. chyba, że masz już komin
> odporny na skropliny. Do tego zasobnik galmet 120l RONDO ~1015zł. Różne
> zabawki do przyłączenia koło ~300-400. Jeśli nie teraz to niedługo
> będziesz
> musiała dokupić naczynie wzbiorcze do zasobnika z pierdółkami ~200zł.
> Trochę
> później ale też prawie pewne, że pompę cyrkulacyjną ~300zł.
>
> Razem powinno się zmieścić w 5.500 do 6.500 z vatem 7%.

a co jeszcze proponujesz w tej cenie? - zblizonej?

13. Data: 2005-11-22 23:20:17

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr_boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> a co jeszcze proponujesz w tej cenie? - zblizonej?

Zasobnik to już tańszy raczej nie będzie. Możesz dać mniejszy ale to
minimalna różnica w cenie. Przy kilku łazienkach opłaca się nawet większy.
Kocioł dla takiej powierzchni też. Wiem, że ciężko wysupłać kasę, ale jak
kupisz słaby samochód to pojeździsz i zmienisz nie tracąc zbyt wiele. Jak
zrobisz instalację co to przez lata będziesz cierpieć, a zmiana to często
poważny koszt, kotła nie sposób się pozbyć i czasem konieczna jest
przebudowa. Podałem ceny katalogowe z 7% vatu, więc możesz się targować z
instalatorem o jakiś upust, ale montaż też będzie kosztował.
Są nieco tańsze kotły ale często bez zaworu trójdrogowego, albo z inną
pułapką cenową. Poszukaj instalatorów, daj do roboty jak najwięcej (kocioł +
centralne) i targuj się i porównaj oferty.
Taką Berettę uruchomiłem dzisiaj i wszyscy moi pracownicy są zachwyceni,
wspaniały stosunek cena/jakość zwłaszcza, że pogodówka jest już w kotle i
wymaga tylko zakupienia czujnika zewnętrznego.

pozdrawiam Piotr

14. Data: 2005-12-06 20:32:37

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "trojmiasto" <t...@h...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> mam do wyboru piec Beretta Kompakt II 15/24i lub Kompakt Confort 15/24i

Róznica jest niewielka, ale zwiekszajaca komfort uzytkowania. Pierwsza gdy
odkrecasz kran z ciepla woda odpala palnik, przestawia zawór trójdorozny i
zaczyna grzac wode. Jesli chciales tylko umyc rece, to w wiekszosci wypadków
albo czekasz chwile na ciepla wode, albo myjesz w zimnej. Wstepne
podgrzewanie ew wymienniku oznacza, ze mozesz wlaczyc funkcje utrzymujaca
kociol w stanie podgrzanym. Kosztem wiekszego zuzycia gazu masz szybciej
ciepla wode. Druga ma maly zbiorniczek w którym utrzymuje zapas cieplej
wody wystarczajacy na czas rozruchu kotla. Czyli wode powinienes miec
znacznie szybciej. Jak to dziala w przypadku Beretty nie wiem, jeszcze nie
montowalem tego modelu. Teoretycznie dodatkowa zaleta tego rozwiazania jest
mozliwosc malych ilosci cieplej wody bez rozruchu kotla, ale mam watpliwosci
jak to dziala z tak malym zbiornikiem.

W zeszlym tygodniu zamontowalem Kompakt II 24 Si (jednofunkcyjny + zasobnik)
i bardzo sie mi spodobal.
Oba maja taki sam bardzo przyjazny dla obslugi duzy panel sterowania.

> warto zaplacic dodatkowo za ten minizasobnik czy to na jedno wychodzi?

tego nie wiem. Szczerze mówiac mam duze watpliwosci. Wiele zalezy od tego
gdzie ma pracowac. szukam w kwitach, czy do Confort mozna podlaczyc
cyrkulacje ale nie

15. Data: 2005-12-06 21:05:54

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "trojmiasto" <t...@h...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

przepraszam, ale moja wladza nad OE jest ograniczona. zbuntowal sie i wyslal
wczesniej niz chcialem. Przesiadam sie na

> [...]

Tego nie wiem. Szczerze mówiac mam duze watpliwosci. Wiele zalezy od tego
gdzie ma pracowac. Szukam w kwitach, czy do Confort mozna podlaczyc
cyrkulacje ale nie moge znalezc.

> przy okazji jaka cene moze pan zaoferowac na te dwa modele?

Kompakt II 15/24i 3.000zl cena wraz z montazem i elementami do tego
niezbednymi.
Kompakt Confort 15/24i 3.600 warunki j.w.

Dobór kotla w duzej mierze zalezy do czego jest potrzebny. Prosze podac
gdzie ma pracowac (mieszkanie, dom, laczna moc grzejników, dla jakich
temperatur bylo liczone ogrzewanie, liczba lazienek, rodzaj odbiorników)

pozdrawiam Piotr

ps. (0) 602-25-45-83 jesli bedzie Pan mial jakies pytania, jestem do
dyspozycji.

baterie grohe
Meble
Lampki choinkowe zewnętrzne