okna plastikowe a ogrzewanie ???

1. Data: 2005-11-19 10:20:04

Temat: okna plastikowe a ogrzewanie ???
Od: "katri" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów ...

Mam problem ...
Zaczął się okres grzewczy, ogrzewanie mam centralne,
i w pokoju mam zamontowane okna plastikowe.
Przez cały dzień termostat jest ustawiony na
3 stopień (z 4 możliwych) a okno jest zamknięte i jest ok.
Wieczorem natomiast przed pójściem spać przykręcam
termostat na 2 i rozszczelniam okno, bo inaczej jak bym
tego nie zrobiła, to rano po obudzeniu, miałabym całe okna
zaparowane, woda się na nich zbiera i potem spływa po oknie
od środka pokoju. Szyby mokre, woda ścieka mi na parapet
i ogólnie chlew się robi...od czego to może być ?
Noce coraz zimniejsze i nie mogę zupełnie przykręcać termostatów,
żeby mi okna nie parowały, bo zamarznę....
Poza tym nie wiem też w jaki sposób nawilżać pomieszczenie (9 m2).
Kaloryfer mam umieszczony pod oknem, a łóżko mam przy kaloryferze
i strasznie źle się śpi a nie mam zasadzie możliwości przestawienia
mebli....
...co zrobić ?

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie info
K.

2. Data: 2005-11-19 10:23:20

Temat: Re: okna plastikowe a ogrzewanie ???
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katri" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żeby mi okna nie parowały, bo zamarznę....
> Poza tym nie wiem też w jaki sposób nawilżać pomieszczenie (9 m2).

Woda ci się skrapla na szybach bo masz wilgoć- zbyt szczelne okna. Ktoś
opisywał jak usuwa się kawałek uszczelki z okna PCW żeby je rozszczelnić. W
takim wypadku nie należy nawilżać pomieszczenia bo będzie gorej niż jest
(mylę się?). Zresztą- temat bumerang. Poszukaj w archiwum- "zaparowane okna"
i inne.
Agata

3. Data: 2005-11-19 13:11:05

Od: "katri" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki... :)

4. Data: 2005-11-19 15:21:11

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze powiem, ze nie wiem jak mozna spac przy zamknietych oknach...
tymbardziej, ze pokoj masz tylko 9 m2. Nie wyobrazam soebie spania przy
zamknietych oknach w sytuacji. gdzie az Ci okna paruja... mozna sie udusic
wlsnym smrodkiem ;-)

Pozdrawiam
Jasiek

5. Data: 2005-11-19 16:21:04

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W takim wypadku nie należy nawilżać pomieszczenia bo będzie gorej niż jest

Nie mylisz się :)
http://tinyurl.com/cwuye

6. Data: 2005-11-19 21:18:26

Od: "xx" <x...@x...xx.xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> napisał w wiadomości
> Szczerze powiem, ze nie wiem jak mozna spac przy zamknietych oknach...
> tymbardziej, ze pokoj masz tylko 9 m2. Nie wyobrazam soebie spania przy
> zamknietych oknach

Przy ujemnych temperaturach na dworze?? Wystarczy mieć własny piec do
ogrzewania mieszkania i co miesiąc płacic rachunki za spalony gaz, a
gwarantuję, że stosowna wyobraźnia się pojawi zajmując miejsce
socjalistycznej rozrzutności.

Pozdrowienia,

7. Data: 2005-11-19 22:30:54

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrzewania mieszkania i co miesiąc płacic rachunki za spalony gaz, a
> gwarantuję, że stosowna wyobraźnia się pojawi zajmując miejsce

Ja spie przy otwartym na ok 3-4 cm. Kaloryfera jeszcze w tym roku nie
wlaczylem, dzis rano mialem 14 C w pokoju, ale w nocy mi to starcza w
zupelnosci. Za C.O. place sam, wiec nie mow, ze to socjalistyczna
rozrzutnosc... ;-)
Ja akurat ze wzgledow oszczednosciowych nie uzywam ogrzewania do poki,
dopoty wdzien temperatura nie spada poniej 18 C, tyle mis tarcza do
normalnego zycia.

Pozdrawiam serdecznie.
Jasiek

Sklep z dywanami i lampami
krzesła obrotowe z wysokim siedziskiem
Odplyw pralki - podlaczenie z syfonem czy bez
Mieszkanie dwupoziomowe na poddaszu a upały
bartycka