krzesła obrotowe z wysokim siedziskiem

1. Data: 2005-11-18 22:17:03

Temat: krzesła obrotowe z wysokim siedziskiem
Od: adam <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje krzeseł obrotowych z wysokim siedziskiem 60cm.
Spotkał ktoś coś takiego. mam blat w mieszkaniu na wysokości
80cm i standardowe krzesełka nie dostają :]
Wiem że są fotele za 500 zł wzwyż o takich parametrach ja szukam czegoś
mniej prestiżowego i tańszego ;)

2. Data: 2005-11-20 16:51:27

Temat: Re: krzesła obrotowe z wysokim siedziskiem
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są w Ikei podwyzszone modele, ale nietanie.
JaC

3. Data: 2005-11-21 10:42:06

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 80cm i standardowe krzesełka nie dostają :]
> Wiem że są fotele za 500 zł wzwyż o takich parametrach ja szukam czegoś

Przerabiałam ostatnio ten problem - u mnie blat-biurko ma 85 cm. A kupiłam
zwykłe standardowe krzesło obrotowe Nowego Stylu, najpopularniejszy model
jak się dowiedziałam w sklepie (nie pamietam w tej chwili nazwy) ALE z
podmienionym krzyżakiem. Oryginalne krzesło ma krzyżak płaski, w innych
krzesłach są krzyżaki wygięte - wyższe o kilka centymetrów. I takie zwykłe
krzesło z wymienionym krzyżakiem daje mi wysokość odpowiednią do blatu 85
cm. Kupowałam w sklepie firmowym Nowego Stylu, krzyżak wymieniono mi gratis,
tam własnie sprzedawca zaproponował mi taki wariant. A krzesło kosztowalo
mnie ok. 150 złotych.

Kasia

Odplyw pralki - podlaczenie z syfonem czy bez
Mieszkanie dwupoziomowe na poddaszu a upały
bartycka
Kran - raz goraca, raz zimna
Włącznik świateł i dziecko