Włącznik świateł i dziecko

1. Data: 2005-11-18 12:24:13

Temat: Włącznik świateł i dziecko
Od: "Bilkis" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W swoim domu mam dosyć wysoko umieszczone włączniki świateł. Na tyle wysoko,
ze córka nie jest w stanie ich dosięgnąć.
Nie chciałabym robić sobie w domu bałaganu (kłucia ścian). Kiedyś
czytałam?/słyszałam? o możliwości podłączenia do włącznika sznureczka, który
pozwalałby zapalać i gasić światło. Tylko wtedy pewnie musiałabym kupić taki
włącznik nadtynkowy?
A może ktoś spotkał w sklepie takie "cuda"? Pytałam u mnie - każdy patrzył
lekko zdziwionym wzrokiem. ;)

Pozdrawiam
Bilkis

2. Data: 2005-11-18 13:50:20

Temat: Re: Włącznik świateł i dziecko
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może ktoś spotkał w sklepie takie "cuda"? Pytałam u mnie - każdy patrzył
> lekko zdziwionym wzrokiem. ;)

Dwa sposoby 'domowe'. Można do istn. pstryczków dorobić na kabelku
wprzełącznik jak do lampki stołowej, zwisający na żądaną wysokość-wg mnie
rozwiązanie bardzo niedobre i niebespieczne. Lepiej kupić i do tych samych
istn pstryczków dorobić właśnie przełącznik sznurkowy-np z castoramy.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2005-11-18 14:25:19

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2005, o godzinie 13.24.13, na pl.rec.dom, Bilkis napisał(a):

> Witam!
> W swoim domu mam dosyć wysoko umieszczone włączniki świateł. Na tyle wysoko,
> ze córka nie jest w stanie ich dosięgnąć.

Mój 1.5-roczniak podsuwa krzesło, a 3.5-letnia córka podskakuje. :)

> [...]
> włącznik nadtynkowy?
> A może ktoś spotkał w sklepie takie "cuda"? Pytałam u mnie - każdy patrzył

Na mnie też tak patrzyli (ale pytałem z czystej ciekawości, więc nie miałem
dylematu, czy kuć czy nie kuć, czy wymieniać, czy nie wymieniać). A znajomi
byli zdziwieni zwisającymi z klamek sznurkami. :))

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2005-11-22 13:23:45

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bilkis" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> włącznik nadtynkowy?
> A może ktoś spotkał w sklepie takie "cuda"? Pytałam u mnie - każdy patrzył

Jak masz kogos znajomego w UK to popros zeby ci przyslal - tam widywalem
takie w lazienkach

MaW

5. Data: 2005-11-22 13:34:54

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bilkis" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie chciałabym robić sobie w domu bałaganu (kłucia ścian).

Co te ściany Ci zrobiły, ze chcesz je kłuć??
Tak na marginesie: będziesz kłuła szpilka, gwoździem czy jeszcze czymś
innym?
<LOL>
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

6. Data: 2005-11-23 09:30:17

Od: "Bilkis" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> napisał
w wiadomości news:dlv60f$ean$1@opal.futuro.pl...

> "Bilkis" <a...@w...pl> wrote in message
>
> Jak masz kogos znajomego w UK to popros zeby ci przyslal - tam widywalem
> takie w lazienkach

Niestety nie mam.
Mąż chce sam zrobić taki wyłącznik według pomysłu Łagody. Zobaczymy jak to
wyjdzie...

Pozdrawiam
Bilkis

7. Data: 2005-11-23 09:36:28

Od: "Bilkis" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co te ściany Ci zrobiły, ze chcesz je kłuć??
> Tak na marginesie: będziesz kłuła szpilka, gwoździem czy jeszcze czymś

Skoro kłucie jest śmieszne, to troszkę sobie pokuję. :)

Pozdrawiam
Bilkis

8. Data: 2005-12-01 13:54:11

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://biznes.interia.pl/news?inf=691679
;-)))
JaC

> Skoro kłucie jest śmieszne, to troszkę sobie pokuję. :)

ogrzewanie a okna i nawilżanie pomieszczenia ??
Sokowirowka Zelmer Juicy Master 176
Sprzęt AGD do mieszkania.
Eternit -utylizacja
Czyszczenie tapicerek