baterie grohe

1. Data: 2005-11-19 18:25:40

Temat: baterie grohe
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

co sądzicie o niższej półce cenowej grohe - słyszałem gdzieś że nie są
tak dobre (co by w sumie przeczyło że płaci się za design). Można teraz
dostać za 730-880 komplet to łazienki eurostyle, bardzo tanio jak na
grohe, co prawda średnio mi się podoba ale kfa wychodzi mnie drożej

--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-11-21 07:16:02

Temat: Re: baterie grohe
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał:

> [...]
> dostać za 730-880 komplet to łazienki eurostyle, bardzo tanio jak na
> grohe, co prawda średnio mi się podoba ale kfa wychodzi mnie drożej

Mieliśmy baterię do wanny Grohe. Tzn. część baterii nadal jest tej
firmy, albowiem słuchawka prysznicowa po jakichś 2-3 latach używania...
pękła. Po prostu pękła, a raczej - "rozeszła się" na spoinie i
bynajmniej _nie_ _była_ uderzona/ nie spadła (w 100% nie było to
uszkodzenie spowodowane "niewłaściwym użytkowaniem"). Ot tak, po prostu
się rozsypała.
Teraz, od ok. pół roku, mamy słuchawkę (nawet nie pamiętam jakiej firmy,
ale chyba polskiej), która kosztowała bodaj w Castoramie ok. 30zł (jakaś
promocja była), ma kilka rodzajów regulacji, wyglądem idealnie się
komponuje z resztą baterii i nie ma z nią problemów.
Wnioski wyciągnij sam.

PWZ

3. Data: 2005-11-21 09:56:17

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Kupilismy do lazienki i kuchni 3 baterie z seri Swift.
Fajnie dzialaja i ladnei wygladaja.. W sumie moge polecic.

Pozdawiam
Vx

4. Data: 2005-11-22 15:59:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki napisał(a):

> [...]
> bynajmniej _nie_ _była_ uderzona/ nie spadła (w 100% nie było to
> uszkodzenie spowodowane "niewłaściwym użytkowaniem"). Ot tak, po prostu

U nas stało się dokładnie to samo. Kupiliśmy nową, też Grohe, po dwóch
latach stało się to samo i dodatkowo pekł wąż prysznicowy. Tym razem mąż
kupił tańszą wersję tej firmy razem z wężem (hansgrohe, Marin) podobno
niezniszczalny. Ciekawe co będzie za 2 lata.

EWa

Meble
Lampki choinkowe zewnętrzne
okna plastikowe a ogrzewanie ???