Re: sama nie wiem jaki temat

From: "Jacek Kr" <j...@h...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: sama nie wiem jaki temat
Date: Thu, 7 Mar 2002 13:25:43 +0100

Podglądałem Twoje dyskusje.Podobnie jak Ty nie uważam aby każdy człowiek
musiał być silny i podołać wszystkiemu.Z przykrością stwierdzam,że nie
zawsze byłbym w stanie podołać opisywnym w grupie probłemom.W pewnym sensie
i częsciowo podziwiam ludzi z tej grupy,twardych lecz nie rozumiejących
ludzi słabszych,mniej odpornych jak np.ja.Wiedz,że nie jesteś jedyną
absolutnie odporną osobą.
Pozdrawiam Jacek
Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a67f5n$10f$...@n...tpi.pl...