sama nie wiem jaki temat

następny post »
Data: 2002-03-07 10:23:59
Temat: sama nie wiem jaki temat
Od: "tweety" <t...@i...pl>

Witam;
pisze, bo ......nie wiem w zasadzie dlaczego, chyba dlatego, ze subskrybujac
ta grupe znajde tutaj jakies oparcie psychiczne, moralne z powodu mojej
corki. Niestety widze, ze tutaj mozna znalezc oparcie jak sie jest ON (nie
piszcie zaraz odp, ze to nieprawda, bo to tylko moja opinia) lub jak sie ma
opinie zgodne z ON.
Dzisiaj mam dosc wszystkieog i jestem agresywnie nastawiona do swiata i
posty Roberta Szymczaka przekonaly mnie, ze taka osoba jak ja nie ma co
tutaj szukac. W mysl zasady jak nie masz dzieci nie pisz na soc.dzieci.
Przynajmniej ja tak odczulam to co pisal Robert. Nic wiecej nie pisze bo
znowu sie burza rozpeta i bedzie mi przykro, ze jestem taka plytka, pusta i
bezwartosciowa, przedewszystkim w waszych oczach-ON.

Magdalena
GG 472276