Re: sama świadomość snu

Data: 2001-11-14 13:14:57
Temat: Re: sama świadomość snu
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com>

="Arek Kusep" <o...@p...onet.pl> wrote in message
news:9stpg2$36u$1@news.tpi.pl...
=> Czy komuś się zdarzyło, by w czasie snu wiedział o tym, że to sen, ale
nie
=> mógł mieć żadnego wpływu na treść tego snu?
=> Na stronie http://free.polbox.pl/a/adamby/ w punkcie 1.Świadome sny
podają:
=> "Nie jesteśmy tam ograniczani żadnymi prawami fizycznymi i społecznymi
oraz
=> posiadamy wysoki stopień kontroli nad marzeniami sennymi. Człowiek w
pełni
=> świadomy w swoim śnie może zdecydować się na robienie rzeczy niemożliwych
=> świecie fizycznym."
=> Ja zawsze w moich świadomych snach rzeczywiście mogłem i zwykle
sterowałem
=> treścią snu w sposób swiadomy, niczym sam bóg ;-). Moja żona jednak była
=> swiadoma snu, ale nie mogła mieć na niego wpływu. Szukam wypowiedzi osób,
=> które sniły świadomie, lecz nie miały wpływu na to, co śnili.
=> Pozdrawiam
=> Arek Kusep

jezeli chcesz sie na ten temat duzo dowiedziec to zapytaj na
pl.misc.paranauki tam sa specalisci od tych rzeczy LD,OBE itp.

Ja mialem doswiadczenia ze swidomym snem w ktorym mialem kontrole i w takim
ktorym nie mialem...no i coz mozna na ten temat powiedziec skoro takie
rzeczy (jesli chodzi o sny, symbolike) sa wyjatkowo sybiektywne.

Mimir