sama świadomość snu

1. Data: 2001-11-14 12:56:04

Temat: sama świadomość snu
Od: "Arek Kusep" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy komuś się zdarzyło, by w czasie snu wiedział o tym, że to sen, ale nie
mógł mieć żadnego wpływu na treść tego snu?
Na stronie http://free.polbox.pl/a/adamby/ w punkcie 1.Świadome sny podają:
"Nie jesteśmy tam ograniczani żadnymi prawami fizycznymi i społecznymi oraz
posiadamy wysoki stopień kontroli nad marzeniami sennymi. Człowiek w pełni
świadomy w swoim śnie może zdecydować się na robienie rzeczy niemożliwych w
świecie fizycznym."
Ja zawsze w moich świadomych snach rzeczywiście mogłem i zwykle sterowałem
treścią snu w sposób swiadomy, niczym sam bóg ;-). Moja żona jednak była
swiadoma snu, ale nie mogła mieć na niego wpływu. Szukam wypowiedzi osób,
które sniły świadomie, lecz nie miały wpływu na to, co śnili.
Pozdrawiam
Arek Kusep

1. Data: 2001-11-14 13:14:57

Temat: Re: sama świadomość snu
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

="Arek Kusep" <o...@p...onet.pl> wrote in message
[...]

jezeli chcesz sie na ten temat duzo dowiedziec to zapytaj na
pl.misc.paranauki tam sa specalisci od tych rzeczy LD,OBE itp.

Ja mialem doswiadczenia ze swidomym snem w ktorym mialem kontrole i w takim
ktorym nie mialem...no i coz mozna na ten temat powiedziec skoro takie
rzeczy (jesli chodzi o sny, symbolike) sa wyjatkowo sybiektywne.

Mimir

1. Data: 2001-11-14 18:48:31

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Arek Kusep" <o...@p...onet.pl> writes:

> Czy komuś się zdarzyło, by w czasie snu wiedział o tym, że to sen, ale nie
> mógł mieć żadnego wpływu na treść tego snu?

Wtedy to nie jest swiadomy sen. Sen nie jest swiadomy jesli sie wie,
ze to sen (ja tego wrecz nigdy nie doswiadczylem), ale kiedy wlasnie
mozesz nim sterowac.
--
Samotnik Michal Jeczalik Sr
http://www.samotnia.eu.org/

1. Data: 2001-11-14 19:08:42

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" :
> Wtedy to nie jest swiadomy sen. Sen nie jest swiadomy jesli sie wie,
> ze to sen (ja tego wrecz nigdy nie doswiadczylem), ale kiedy wlasnie
> mozesz nim sterowac.

zanim sie zagłębie w o-cośtam-nautyke;) to chciałbym sie upewnic czy to
sterowanie odbywa sie w czasie snu, czy tez jest tylko tak ogólnie
wcześniej 'programowane'? i jak to sie ma do samopoznania?
Przyznaję ze w swoich snach najbardziej wkurza mnie to często postępuje
'nie po swojej mysli'. A iczy mozna decydować o tym zeby taki sen sie nie
przerwał w najciekawszym momencie?

pozdrawiam
Marsel

> --
> Samotnik Michal Jeczalik Sr
> http://www.samotnia.eu.org/

ps. niektóre cenne linki ;) nie działają.
M.

1. Data: 2001-11-14 20:48:09

Od: "s1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnij mi się na priva za dzień lub dwa,
to nie wykluczone, że dostaniesz pocztę zwrotną z tym,
na czym Ci tak bardzo zależy.

Sebastian

1. Data: 2001-11-15 07:39:44

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik "Arek Kusep" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy komuś się zdarzyło, by w czasie snu wiedział o tym, że to sen, ale nie
> mógł mieć żadnego wpływu na treść tego snu?
O tak!
Nawet pamietam, pierwszy taki sen.
Otoz mialem 5 lat i snilo mi sie, ze jestem
w przedszkolu i jest niedziela -- wydedukowalem z tego,
ze musi mi sie to snic, bo w niedziele przedszkola
sa zamkniete (Koniec dowodu).
Nastepna mysl, to jak sie obudzic .... ?

.

1. Data: 2001-11-15 16:45:17

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy komuś się zdarzyło, by w czasie snu wiedział o tym, że to sen, ale nie
> mógł mieć żadnego wpływu na treść tego snu?

Tak. Pomyślałem, że śnię i chciałem się obudzić, ale nie wyszło.
Raz też zasnąłem we śnie ;)

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

1. Data: 2001-11-16 06:18:35

Od: "Jacek Biały" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek Kusep <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9stpg2$36u$...@n...tpi.pl...
> [...]
> swiadoma snu, ale nie mogła mieć na niego wpływu. Szukam wypowiedzi osób,
> które sniły świadomie, lecz nie miały wpływu na to, co śnili.

Gdy sobie uswiadomilem ze snie, najczesciej sie budzilem...
Jacek

Cos o depresji-bo to ostatnio 'modne'
sny
Poszukuję Lublinian