Re: sama świadomość snu

Data: 2001-11-14 19:08:42
Temat: Re: sama świadomość snu
Od: "Marsel" <i...@w...pl>

"Samotnik" :
> Wtedy to nie jest swiadomy sen. Sen nie jest swiadomy jesli sie wie,
> ze to sen (ja tego wrecz nigdy nie doswiadczylem), ale kiedy wlasnie
> mozesz nim sterowac.

zanim sie zagłębie w o-cośtam-nautyke;) to chciałbym sie upewnic czy to
sterowanie odbywa sie w czasie snu, czy tez jest tylko tak ogólnie
wcześniej 'programowane'? i jak to sie ma do samopoznania?
Przyznaję ze w swoich snach najbardziej wkurza mnie to często postępuje
'nie po swojej mysli'. A iczy mozna decydować o tym zeby taki sen sie nie
przerwał w najciekawszym momencie?

pozdrawiam
Marsel

> --
> Samotnik Michal Jeczalik Sr
> http://www.samotnia.eu.org/

ps. niektóre cenne linki ;) nie działają.
M.