Re: samotność

From: "spider" <s...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: samotność
Date: Thu, 06 Jan 2000 19:55:25 GMT

Hey!
> Ja tez nie
> szukam milosci.
Czemu piszesz 'tez'? Przeciez ja nie powiedzialem, ze nie szukam tylko
uzylem slowa 'moze'. Takze teraz naprawde nie wiesz :).
> Ty nie chcialbys byc kochany?
Postawmy hipoteze...
Jesli np. nie jestem kochany (i jest mi z tym dobrze) to dlaczego mam to
zmieniac? Po co sie zobowiazywac? (wg mnie milosc taka bezinteresowna nie
istnieje). Takze jesli bylbym kochany, to bylaby zmiana niekoniecznie na
lepsze.
Ale to tylko hipoteza... :)
> Z tym uciekaniem od milosci, to masz racje, ale sa wyjatki i ja do nich
> naleze. Nie szukam milosci na chwile. Wogole jej nie szukam.
Oj nie jestes takim jedynym wyjatkiem :)))).
> Dla mnie milosc
> wiaze sie z przyjaznia.
Widzisz, i tutaj jest ta obustronnosc, o ktorej pisalem. Obie strony musza
sie angazowac, zeby cos z tego bylo. Takze nie wystarczy chciec byc
kochanym, ale trzeba rowniez kochac. Podobnie jest z przyjaznia, nie mozna
tylko brac, ale trzeba tez dawac (a co za tym idzie poswiecac sie, byc
odpowiedzialnym itp.).
> Mozesz byc pewny, ze ta milosc przetrwa- ja w to wierze, a
> jesli Ty nie, to przykro mi...
Nie mozna byc pewnym. Pewnosc wyklucza inne rozwiazania. Ja nie jestem
pewny, czy akurat dana milosc przetrwa, bo wystarczy naprawde jeden czynnik
(a po nich moga przyjsc nastepne) i prawdopodobienstwo przetrwania maleje.
Przyklad... Ludzie biora slub, bo sie kochaja, chca byc cale zycie ze soba,
zakladaja rodzine... Sa PEWNI, ze ich milosc przetrwa, a tymczasem, sa
zdrady, rozstania, rozwody itp.
pozdrawiam
spider.