Re: sanquisorba minor

Data: 2005-03-10 09:34:09
Temat: Re: sanquisorba minor
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl>

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W wiadomości news:d0nucd$5m0$1@nemesis.news.tpi.pl Monika Zalewska
[...]

Zaszkodzi.

> Hejka. Previcur 607 SL oraz Acrobat MZ 69 WP, Sandofan Manco 64 WP
> Amistar 250 SC to zalecane fungicydy, którymi można opryskać (podlać)
> rozsadę zainfekowaną grzybami glebowymi.

W domu? przy dzieciach/żonie i zwierzetach również?

Przeszukaj pod: zgnilizna i nie zapomnij o archiwum grupy.

> Zgorzel siewek [...]
> Źródłem choroby jest zakażone podłoże bądź zainfekowane nasiona.
> Zgorzeli siewek sprzyja [...]

Zgorzel = zgnilizna.
Proces gnilny to rozkład związków organicznych. Typowy proces gnilny
dobrze przebiega w środowisku zasadowym, natomiast w kwaśnym nie.
Dlatego warto sprawdzać pH podłoża i stosować tylko w pełni
przekompostowane [i odkażone jak pisze Ja...cki] mieszanki. Poza tym
wietrzyć, wietrzyć i ...
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS