Re: Prośba o wyjaśnienie

1. Data: 2001-01-12 13:01:30

Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie
Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Olszewski" <k...@g...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, January 10, 2001 3:31 PM
Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie

| Witam
| Boze, to po co zyc, skoro czlowiek ma sie tak meczyc. Tyle cudownych
smakow
| tracic np. sarniny. Ehh, szkoda gadac.
| Pozdrawiam Kol

Owszem, ale sarninę trzeba odpowiednio doprawić i trzeba ją też chyba lubić,
bo nie każdy
lubi "smak wiatru". Ale zgadzam się z Tobą Krzysztofie - sarnina jest dobra.
Polecam
wszystkim (weganom też:))))

(Na)Lesnik

___________________________
"Istnieją trzy rodzaje prawd:
świynto prowda, tyz prowda
i gówno prowda"
ks. Tischner

-------------------R--E--K--L--A--M--A--------------
---------
Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-12 14:24:01

Temat: sarnina - bylo Prośba o wyjaśnienie
Od: "Mictlan" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lubić,
> bo nie każdy
> lubi "smak wiatru". Ale zgadzam się z Tobą Krzysztofie - sarnina jest

A moze ktos z was jedzacych ta sarnine przypomi sobie, jak taka mala i
biedna, zupelnie bezbronna sarenka skacze sobie po polu a tu nagle pif-paf i
pada trafiona. Jeszcze w tym momencie nie umiera, tylko wykrwawia sie powoli
i patrzy tymi swoimi wielkimi, czarnymi, zaplakanymi oczami na jej oprawce,
ktory za mement skonczy z jej cierpieniem przestrzelajac jej serce, co by
nie utracic trofeum.
Zycze smacznego,

Mic

1. Data: 2001-01-12 15:43:52

Temat: Re: sarnina - bylo Pro?ba o wyja?nienie
Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oprawce,
> ktory za mement skonczy z jej cierpieniem przestrzelajac jej serce, co by

Przestan bo mi slinka cieknie...

Jakub

1. Data: 2001-01-12 18:24:01

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> drzewa -

> smakow

to twoj punkt widzenia. dla mnie - osoby ktora od malego miesa unikala jak
tylko mogla - nie jest to zadna strata ;)
czegos i ty napewno nie lubisz. czy niejedzenie tego jest ogromna strata
dla twego podniebienia? ;p

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-12 22:25:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...
[..]
> to twoj punkt widzenia. dla mnie - osoby ktora od malego miesa unikala
jak
> tylko mogla - nie jest to zadna strata ;)
Oczywiście, że masz rację, dla mnie to też żadna strata, to jego wybór,
twój również.

> czegos i ty napewno nie lubisz. czy niejedzenie tego jest ogromna strata
> dla twego podniebienia? ;p
Hmmm, mój pies jeden z poprzedników był, g... [aby ci nie ubliżyć ]
koprofilem,
;-p
do czasu zanim nie dowiedziałem się, że brakuje mu w pożywieniu siarki.
Później wolał mięso, takie ździebko rozkładające się.
Nadal go kochałem pomimo zmiany diety na mięsną. ;-)))
Pozdr. Jerzy
PS
Do Ciebie też nic nie mam. Żyj i daj żyć innym.

1. Data: 2001-01-13 10:11:49

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to samo tyczy sie innych (rowniez ciebie) wzgl. ludzi ktorzy maja odmienne
> przekonania do was.
> swoje wypowiedzi traktujecie jako dyskusje, a moje jako agitacje.....
> zupelnie nie wiem dlaczego.

Moze przeczytaj to co piszesz?

1. Data: 2001-01-13 10:12:21

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> [...]

przekonania do was.
swoje wypowiedzi traktujecie jako dyskusje, a moje jako agitacje.....

pozdr
pat

1. Data: 2001-01-13 10:17:31

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula wrote:

> Moze przeczytaj to co piszesz?

juz. i co?

pat

1. Data: 2001-01-13 10:37:47

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz. i co?

Nic? No to wiecej nie pomoge EOT

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2001-01-13 17:07:34

Temat: Odp: sarnina - bylo Pro?ba o wyja?nienie
Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oprawce,
> ktory za mement skonczy z jej cierpieniem przestrzelajac jej serce, co by

Niestety tak jest skonstruowany swiat, że jedni pożerają innych.
Widzieliscie jak indianie traktuj?
zwierzęta? Przeciętnemu Europejczykowi włos się jeży. Widziałem jak jeden
czewony człowiek kamieniem i maczeta otworzył żółwia (takiego parę kg),
wyrabujac brzuszna częsć skorupy. Żółw podnosił głowę a flaki się kotłowały
jak w misce. Potem wyjał serce i położył obok. Zwierzę ugotowalismy,
zjedlismy i po żółwiu dawno zniknał slad a serce dalej biło na ławce w
łodzi.
I nie ma co sie rozczulać. To jest naturalne i tak jest urzadzony swiat.
Drapieżniki też
pożeraja zwierzęta (czasem żywcem jeśli nie maja siły uciekać) i nikt
normalny ich nie pietnuje. Cywilizacja nas powykrzywiała i porobiła z nas
hipokrytów. Trza sie wyluzować.

Uzdrawiam WCk

A może zaszlachtujemy jakiegoś krasnoludka jajcarnią? ;-))) (vide "Kingsajz")
garnki teflonowe
Re: Kruche ciasto z gotowanymi zoltkami
Re: Kiwi , ananas?
Becherovka