Re: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki

Data: 2003-02-23 11:45:56
Temat: Re: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki
Od: "Lamia" <L...@w...pl>

USENET <s...@w...pl> writes:

> nie jestem uczniem , chce mojej dyrektorce utrzec nosa i pokazac ze moje
> dzieci potrafia wiele...

Teraz tak to się nazywa?

--------

Nie wiem w jakim wieku są Twoje dzieciaki, dlatego polecam FAQ -
http://pse.of.pl/
'Pytania' -> 'Drogi i ścieżki awansu zawodowego' ->'6.5 Gdzie w internecie
mogę zamieścić swoje publikacje??'
Poszukaj tam, z pewnością coś znajdziesz.

A tu skecze, może coś zaadaptujesz:

http://www.republika.pl/dno/teksty/txt/punki.html

http://www.republika.pl/dno/teksty/txt/lekcja.html

http://www.kabaretotto.pl/Archiwum/Skecze/skecze.htm

i jeszcze:

http://www.edukator.org.pl/2002a/przedstawienia/prze
dstawienia.html

http://www.edukator.org.pl/2001/kobiety/kobiety.html

http://strony.wp.pl/wp/pikulikm/konspst2.htm

http://www.literka.pl/modules.php?name=News&file=cat
egories&op=newindex&cati
d=1

http://www.sp45.zetobi.com.pl/o_szkole/kadra_pedag/p
ublikacje/publikacje-ogo
lnie.htm

a najlepiej "Jezioro łabędzie" w wykonaniu odpowiednio ubranych chłopców ;)

Lamia