Re: sceny z życia...

From: Jurij Atarov <a...@c...gov>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sceny z życia...
Date: Mon, 23 Mar 2009 23:05:47 +0100

Duch pisze:
> "Jurij Atarov" <a...@c...gov> wrote in message

> Lejdis to pokazanie ciemnej strony relacji mesko-damskich.
> Do bólu przenikliwe,
> ale zeby było bardziej strawne i zawieralo element autoterapii,
> jest pokazane ironicznie i z dowcipem.
> Niektorzy widzą w tym tylko komedie, ale mysle sobie ... co w tym złego?
> Chyba nic, hmmmm, a moze jednak - np. to ze gdy taki nastoletni odbiorca
> filmu,
> w przyszlosci sam znajdzie sie w podobnej sytuacji jak w filmie,
> bedzie patrzyl na to przez pryzmat filmu - a to niekorzystne.
> [...]

Jak dla mnie ciemne strony relacji damsko-męskich to pokazali w
Testosteronie. Tyle, że tam bardziej było o problemach mężczyzn w
stosunku do kobiet niż na odwrót.
W Lejdis jak dla mnie to tylko pokazano że kobiety zachowują się czasami
dziwnie, głupio, itp. Tak poza tym to jakiś taki nużący ten film -
wyszedłem zmęczony z kina, dużo akcji z której niewiele wynikało.
Ciekawym zjawiskiem było to, że męska część sali śmiała się w innych
momentach niż damska :)