Re: sceny z życia...

Data: 2009-03-24 10:05:39
Temat: Re: sceny z życia...
Od: "Duch" <n...@n...com>

"Jurij Atarov" <a...@c...gov> wrote in message
news:gq913t$bnt$1@news3.onet...

> Jak dla mnie ciemne strony relacji damsko-męskich to pokazali w
> Testosteronie. Tyle, że tam bardziej było o problemach mężczyzn w stosunku
> do kobiet niż na odwrót.

uhu, Testosteron tez, ale dla mnie za ciezki, Lejdis bardziej mi sie
podobało.
Musze T jeszcze raz to obejrzec...
Mysle ze L bylo jednak o problemach, o ciemnej stronie zycia

> W Lejdis jak dla mnie to tylko pokazano że kobiety zachowują się czasami
> dziwnie, głupio, itp. Tak poza tym to jakiś taki nużący ten film -
> wyszedłem zmęczony z kina, dużo akcji z której niewiele wynikało.

na szczescie nie ogladalem tego w kinie, tylko na znanym serwisie,
ogladalem to dawkami, w kawalkach (przez kilka dni), bo calosc na jeden raz
to dla mnie za mocne,
a za drugim razem jak obejrzalem - zobaczylem w filmie duzo wiecej :)
Do kina bym na to nie chcial isc.

> Ciekawym zjawiskiem było to, że męska część sali śmiała się w innych
> momentach niż damska :)

haha, to chyba zrozumiałe :)
Pozdrawiam,
Duch