sciełam włosy

1. Data: 2003-03-14 17:36:01

Temat: sciełam włosy
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Skróciłam sobie wlosy, mialam do pasa a teraz mam do ok ramion, z przodu
jeszcze krotsze.Nie mam pojecia czym je ukladac. Kupilam sobie lakier
modelujacy w plynie Timotei ale po nim wlosy staja sie miękkie i zamiast sie
trzymac to troche opadaja( za to ladnie pachna )Mam jeszcze ze l do wlosów ale
uzywam go tylko na koncowki, zeby je wykrecic do wewnatrz. co powinnam sobie
kupic zeby wlosyładnie pachnialy i fryzurka trzymaklaby mi sie caly dzien?
pozdrawiam
nicolla

1. Data: 2003-03-14 19:33:49

Temat: Re: sciełam włosy
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sobie
> kupic zeby wlosyładnie pachnialy i fryzurka trzymaklaby mi sie caly dzien?

Mam ten sam problem. Scielam wlosy w taki sposob, ze trzeba je ukladac
wywijajac koncowki na zewnatrz. Wlosy trzymaja sie dobrze najwyzej 3 godziny
przy czym wstaje rano, myje je, nakladam pianke do ukladania, ukladam
suszarko-lokowka, koncowki posmaruje woskiem albo pasta i lakier.
To wszystko na niewiele sie zdaje. Nie mam pojecia jak ukladac te wlosy :(.
No coz, zaryzykowalam i teraz mam :P.

pozdrowka Iza

1. Data: 2003-03-15 06:40:13

Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek wrote:

> [...]
> suszarko-lokowka, koncowki posmaruje woskiem albo pasta i lakier.
> To wszystko na niewiele sie zdaje. Nie mam pojecia jak ukladac te wlosy :(.

Tez mialam dlugie dosc,tez scielam ostatnio :-).Wlosow mam calkiem
sporo,ale sa cienkie i niespokojne bardzo,wiec kiedy chce je wygladzic
jakos,wtedy przed suszeniem wgniatam troche pianki
"WellaFLEX-24-godzinna objetosc),ktora wlosy tak napusza,nastrasza;-) i
powoduje,ze odbijaja sie od glowy,a pozniej,po uczesaniu juz,spryskuje
sprayem do ukladania wlosow Yver Rocher(Spray Coiffant Beaute
Express-Flexible de la coiffure),ktory nie usztywnia ich mocno,ale
utrzymuje w miejscu,nie sklejajac i nie obciazajac.Poza tym ma ladny
zapach i jest bardzo wydajny.Dzieki temu zestawieniu wlosy nie sa
obciazone,sztywne i "dziwne",a efekt utrzymuje sie kilka godzin.W moim
przypadku ta kombinacja bardzo sie sprawdzila,wiec moze i Wam na cos sie
podpowiedz przyda :-)

Pozdrawiam,milego weekendu :-)

Tib

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-03-15 14:31:43

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Mar 2003 20:33:49 +0100, "izusek"
<I...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>suszarko-lokowka, koncowki posmaruje woskiem albo pasta i lakier.
>To wszystko na niewiele sie zdaje. Nie mam pojecia jak ukladac te wlosy :(.

Dość długo nosiłam włosy o długości do ramion i też podwijałam
końcówki, i mam takie spostrzeżenia:
- układanie się [albo nieukładanie] zależy od rodzaju włosów - ale to
wszyscy wiedzą ;)
- do tego, aby końcówki się ładnie podwijały, przydaje się odpowiednie
wycieniowanie. Nie mam pojęcia, jak to się robi, ale kiedy obcięto mi
włosy całkiem prosto, to właśnie trudniej było je ułożyć
- długość włosów - ja podwijałam pod spód i dopóki włosy były na tyle
krótke, że ledwo-ledwo sięgały ramion, to fryzura się trzymała. Jak
opadały na plecy, to wykręcały się we wszystkich kierunkach, a nie
tylko w tym jednym pożądanym.

Z kosmetyków używałam tylko pianki - żel uszywniał moje włosy, ale
trudniej je było wysuszyć i nigdy nie wiedziałam, jak dużo powinnam go
nałożyć. Za mało - nie było żadnego efektu oprócz sztywności, za dużo
- zlepiał kosmyki. Może nie trafiłam na dobry?
Lakieru nie używałam na rozpuszczone włosy, bo polakierowanej fryzury
lepiej nie dotykać, żeby jej na dobre nie zepsuć, a ja mam nawyk
przeczesywania włosów palcami, odgarniania i tak dalej, więc lubię,
jak są miękkie i elastyczne :)
Ale to było dobrych kilka lat temu, teraz są różne takie wynalazki w
stylu pianki z lakierem, pianki z woskiem, lakieru z żelem itd., może
ktoś znalazł coś lepszego...

I jeszcze a propos suszenia włosów: ja układałam na okrągłej szczotce
z włosia, dość grubej, moja koleżanka na wałkach szczotkowych albo
rzepowych - wtedy można dłużej przytrzymać włosy podkręcone i może
fryzura lepiej się utrwali. I przy suszeniu suszarką dobrze jest
wyjmować szczotkę dopiero wtedy, jak kosmyki już wystygną.

No to się wymądrzyłam ;)

Pozdrawiam, Carrie

bielizna Berlei
wracam do starego watku