Re: sciolkowanie a okrywanie roznica

From: Wachcio <S...@p...fm.invalid>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: sciolkowanie a okrywanie roznica
Date: Sat, 12 Feb 2005 17:00:05 +0100

W przypływie natchnienia Sat, 12 Feb 2005 16:44:09 +0100, "Dirko"
<d...@n...pl> napisał:

> [...]
>dla uprawianych roślin osłonę przed chłodem, zimnymi i wysuszającymi
>wiatrami, gradem i silnymi opadami deszczu, a także szkodami wyrządzanymi
>przez ptaki. Wpływ tunelu na temperaturę gleby i powietrza jest podobny do
>osłon płaskich (okrycia folią lub włókniną), ale w szklarni czy tunelu
>foliowym łatwiej będzie nam regulować temperaturę powietrza, dzięki
>możliwości wietrzenia. Dlatego też tunele foliowe i szklarnie, w
>przeciwieństwie do płaskiego okrycia z folii, nadają się do osłaniania
>roślin przez znacznie dłuższy okres, a nawet przez cały sezon wegetacyjny.

Wielkie dzieki za okazana pomoc juz po raz drugi. Artukul ktory
przeslales jest na prawde pomocny :)

>PS Swoją drogą wykazujesz Wachciu, wspólnie z koleżanką rozbrajającą
>bezradność. :-(

Jak juz powiedzialem nie moglem zapytac kolezanki wiec pytalem tutaj.
A tak na marginesie to chyba moje myslenie pojmowanie tych pojec nie
odbiega za bardzo od Twojego wyjasnienia wiec gdzie ta "rozbrajajaca
bezradnosc". Swoja droga "Kto pyta nie bladzi" a ja nigdy nie
zajmowalem sie ogrodnictwem.

--
Wachcio
wachcio(at)poczta(dot)fm