Re: segregacja śmieci w domu

From: --+ sA+An +-- <s...@6...il>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: segregacja śmieci w domu
Date: Sun, 22 May 2005 00:36:13 +0200

Jacek napisał(a):
> Ale masz bracie problem. Większość ludzi dawno zapomniała wiedzę szkolną z
> zakresu tworzyw sztucznych i nie odróżnia plastiku od plastiku - vide wątek
> "czym skleić" sprzed paru dni. Wielu nawet wyrzuca do "plastików" kartony po
> mleku i napojach.

Bywa i tak...

> Twoje dwa worki - osobno PE-HD i osobno PE-LD wśród tysięcy innych z samym
> "plastikiem" niczego nie zmienią.

Jakoś tak przypominała mi się sytuacja sprzed dobrych kilku lat:
siedzimy w obskurnym wiejskim bistro i doimy ciepłe piwko z plastików.
;) Po czym zauważamy, że obsługa... myje wyciągnięte z pojemników kubki.
Uuuuh! Zdegustowani zaczynamy je łamać w rękach po każdym zdojonym
browarze.
Po chwili przychodzi refleksja: ty nie łam, nie łam, bo to realnie
osłabia szanse napicia się piwa powtórnie w swoim kubku :D

pozdr!