sens badań okresowych

1. Data: 2008-12-18 12:15:45

Temat: sens badań okresowych
Od: "saa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po co one wogóle są ? W rozmowie z lekarzem mówię że mam kołatające serce,
on na to że wszyscy to mają.
Prosze o zapis przeniesienia na mniej strsujące stanowisko on że dam sobie
radę:)

Ile jeszcze to kuriozum potrwa ?
Nie wspomne już o badaniu moczu , gdzie woda stała sie moczem :)

2. Data: 2008-12-18 12:34:23

Temat: Re: sens badań okresowych
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

saa pisze:
> [...]
> radę:)
>
> Ile jeszcze to kuriozum potrwa ?
> Nie wspomne już o badaniu moczu , gdzie woda stała sie moczem :)

a co ci to przeszkadza w wykonywaniu obowiazkow na swoim stanowisku pracy?

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

3. Data: 2008-12-18 12:36:40

Od: "saa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> a co ci to przeszkadza w wykonywaniu obowiazkow na swoim stanowisku pracy?
nerwy, szef, chcialem wskazanie lekarskie - nerwica mam nadz ze z takim
przenislibby mnie na nizsze stanowisko

4. Data: 2008-12-18 12:44:49

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> radę:)
>
> Ile jeszcze to kuriozum potrwa ?
> Nie wspomne już o badaniu moczu , gdzie woda stała sie moczem :)

Sa po to, zeby lekarze medycyny pracy mieli z czego żyć. To niezła fucha.
Poza tym w 90% sa niepotrzebne a wrecz szkodliwe bo generuja niepotrzebne
koszty. Oczywiscie sa zawody w których warto badać pracowników. Np tam gdzie
istnieja rzeczywiście czynniki szkodliwe. Np stycznosc z toksycznymi
substancjami chemicznymi czy promieniowaniem. Ale np praca biurowa poza
przyrostem obwodu dupska nie jest szkodliwa.

5. Data: 2008-12-18 12:45:44

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania okresowe są po to, abyś je sobie zrobił sam, za własne
pieniądze. Są też po to, aby różni profesorowie reklamujący badania
okresowe w telewizji, mogli wziąć pieniądze za te reklamy, żeby cała
armia urzędników mogła wziąć pieniądze za obsługę tej akcji (tak jest
np. z mammografią, o ile mnie pamięć nie myli...), a skutki
statystycznie są raczej mierne, dostęp i tak utrudniony, mimo wielkich
akcji.

Cóż ci poradzić? Jeśli chodzi o kołatające serce, to rzeczywiście
wszystkim zakołacze od czasu do czasu - problem jest wtedy, gdy trwa
to długo lub dzieje się często. Trzeba by udowodnić lekarzowi, że to,
o czym mówisz jest poważne. A jak to zrobić? Pewnie trzeba by zrobić
24h EKG, przenośne, tzw. holter:
http://www.zdrowie.med.pl/uk_krazenia/badania/24_ekg
.html
Ale to znowuż musiałbyś zrobić płatnie.
Zastanawiam się jeszcze, czy nie ma już na rynku ciśnieniomierzy,
które przy rejestracji ciśnienia i pulsu rejestrują także zaburzenia
rytmu i robią to w sposób rzetelny, ale chyba czegoś takiego na razie
nie ma.
Swoją drogą, dobrze byłoby mierzyć ciśnienie przy wystąpieniu takich
kołatań.
A może po prostu zmienić lekarza?

B.

6. Data: 2008-12-18 12:48:51

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

saa pisze:

> nerwy, szef, chcialem wskazanie lekarskie - nerwica mam nadz ze z takim
> przenislibby mnie na nizsze stanowisko

to nie jest zwiazane z twoim stanowiskiem pracy sensu stricte, a jesli
chcesz sadzic szefa/firme to powodzenia

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

7. Data: 2008-12-18 13:02:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to nie jest zwiazane z twoim stanowiskiem pracy sensu stricte, a jesli
> chcesz sadzic szefa/firme to powodzenia

BTW idz do psychiatry i sie lecz na owa nerwice, jednak wez pod uwage,
ze orzeczenia psychiatry maja druga strone medalu

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

8. Data: 2008-12-21 18:02:00

Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Maksymowicz wrote:
> [...]
> Np stycznosc z toksycznymi substancjami chemicznymi czy
> promieniowaniem. Ale np praca biurowa poza przyrostem obwodu dupska

Nie zapominaj o hemoroidach - to też choroba ;P
A serio to badania okresowe wyglądają tak, że lekarz w ciągu 2 godzin "bada"
50 pracowników .....
No fucha naprawde niezła.
Jak upomniałem o zapis, że przy komputerze muszę pracować w okularach (-6
dioptri...) to miał straszny dylemat, bo w zasadzie powinien mnie do
okulisty wysłać, ale wtedy by musiał mi poświęcić dłużej niż 1minute ....
Praca biurowa ostatnio polega głównie na spędzaniu czasu przed komputerem -
to też nie są super "bezpieczne" warunki ...

pitpull

9. Data: 2008-12-21 18:49:45

Od: ayub <a...@U...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

saa wrote:

> Po co one wogóle są ?

Właśnie podczas badań okresowych lekarza zaniepokoiły moje wyniki i z
podejrzeniem białaczki skierował mnie do hematologa. Ten potwierdził
diagnozę. Gdyby nie badania pewnie padłbym na pysk któregoś pięknego dnia,
bo nic nie wskazywało na rozwój choroby, a sam nigdy wcześniej, z własnej i
nieprzymuszonej woli, badań nie robiłem.

pozdrawiam.

10. Data: 2008-12-21 20:57:28

Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com> szukaj wiadomości tego autora

ayub wrote:

> Właśnie podczas badań okresowych lekarza zaniepokoiły moje wyniki i z
> podejrzeniem białaczki skierował mnie do hematologa. Ten potwierdził

Jakie wyniki?
U nas mierzą ciśnienie i tyle ...
Trafiłeś na "dziwnego" lekarza czy to "mój" jest dziwny, albo mamy całkiem
inne zawody ;)

pitpull

kod choroby L4 w karcie pacjenta
androlog w warszawie
szumy uszne - pisk 24/7
dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?
ginekolog Jerzy Kotas, kolejny wołomiński mafiozo?