ser smazony

11. Data: 2011-01-26 08:07:53

Temat: Re: ser smazony
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Wesolowski" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ihn1cu$7id$1@news.task.gda.pl...
> Ser Halloumi się nie roztopi! Nie trzeba nawet panierki i grillować też
> można :)
>
> Użytkownik "firma" <hitokazja(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości

I odpowiadac POD postem tez trzeba

12. Data: 2011-01-26 08:34:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 18:31, Karol Wesolowski pisze:

> Ser Halloumi się nie roztopi! Nie trzeba nawet panierki i grillować też
> można :)

Ale żółty można zrobić z oleju, a halloumi już nie bardzo :)

--
Pozdrawiam - Aicha (aluzyjnie)

13. Data: 2011-01-26 18:13:42

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 00:27, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
wrote:

> I od razu na dosyć głęboki, mocno rozgrzany tłuszcz żeby panierka z obu
> stron się ścięła zanim środek rozmarznie.

O ile mam dobrego "czuja" autor wątku nie ma nic przeciwko
rozpłynięciu się sera w środku, a nie chce tylko, żeby ser wypływał.

Czesi robią to znakomicie. Ludek wie, co mówi.

Ania

Domowym boginiom...
Gotowanie, wino, restauracje i drinki - czyli nasze krakowskie bahanalia
Z serii Urządzenia a co do pieczenia mięsa ?
Urządzenie do siekania cebuli.
Świnia is dead