serca drobiowe

1. Data: 2004-09-17 12:51:36

Temat: serca drobiowe
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co moge zrobic z serc drobiowych?
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-09-17 12:53:23

Temat: Re: serca drobiowe
Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:

> Witam,
> Co moge zrobic z serc drobiowych?
> Pozdrawiam,
> Magda

może jakiś gulasz?
kroisz w paseczki, do tego papryczka, cebulka, sól, pieprz...
podsmażamy, śmietanka na końcu i wsuwamy

1. Data: 2004-09-17 13:48:18

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)

Mialam ten sam dylemat moze ze trzy tygodnie temu. Padlo kilka pomyslow na
liscie. Przekroilam na pol, umylam, obsmazylam do tego czosneczek i cebulka,
zalac woda albo jeszcze lepiej rosolkiem. pieprz sol troszke papryki
mielonej. zaprawione pod koniec smietanka. Z kasza gryczana plus ogorek
konserwowy - mmmmniam, nawet nie wiedzialam ze to calkiem niezle i nietrudne
danie. A mialam z sercami doczynienia po raz pierwszy.

zycze powodzenia
Soneet

1. Data: 2004-09-17 15:22:26

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalac woda albo jeszcze lepiej rosolkiem. pieprz sol troszke papryki
> mielonej. zaprawione pod koniec smietanka.

Dziekuje za pomoc.Wlansie tak zrobilam, tylko ze ja wole z chlebkiem zjesc
:) bylo pyszne :)

Magda

Owoce pod zapiekanym koglem-moglem?
Groch - pilne
marchewka... duzo tego ;D
paranoja jajecznicowa, czyli ostatnia proba poprawnego kodowania
jak spieprzyc prawdziwki ....