sernik wiedeński BBjk :-)

1. Data: 2006-09-29 09:01:12

Temat: sernik wiedeński BBjk :-)
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,
Donoszę, że właśnie wyjęłam z piekarnika sernik z Twojego przepisu.
Zrobiłam na próbę z połowy porcji w keksówce, bez ciasta.
Nie przewidziałam tylko, ze tak ładnie urośnie i pęknie na środku. Teraz
żeby się nie rozpadł, po wyjęciu z piekarnika, owinęłam brzegi ciasta
ściereczką i czekam aż ostygnie.
Już wiem, zeby następnym razem piec w tortownicy i zostawić więcej miejsca,
zeby mógł rosnąć nie uciekając z foremki :-)

Ale oczywiście nie mogłam się opanować i skubnęłam tu i ówdzie kawałek...
Pycha!!! To jest to, czego szukałam i od dzisiaj przepis zagości na stałe w
moim zbiorze przepisów.

Basiu, dzięki wielkie

Pozdrawiamy
Barbara i Maleńka

2. Data: 2006-09-29 09:10:09

Temat: Re: sernik wiedeński BBjk :-)
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ups.... opadł :-(

3. Data: 2006-09-29 09:12:58

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> ups.... opadł :-(

To chyba normalne w sernikach wiedeńskich... Dlatego nie lubię ich piec - na
myśl o tym, że opadną. Z drugiej strony - nie masz przynajmniej "poduszki
powietrznej" między skórką a ciastem.

Ania

4. Data: 2006-09-29 11:18:46

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> ups.... opadł :-(

Jak chyba wszystkie tego typu serniki... (Przynajmniej nie znalazłam
jeszcze takiego, który by nie opadł...). Ale mimo to powinien pozostać
pyszny :):)

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2006-09-29 15:51:29

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości

> Pycha!!! To jest to, czego szukałam i od dzisiaj przepis zagości na stałe
> w moim zbiorze przepisów.

I tak Bajarka zastąpiła na piedestale Magdalenę Be!
I teraz wierna brać kuchenna czcić będzie Bajarkę i wynosić pod niebiosa Jej
przepisy.

maślak

6. Data: 2006-09-29 16:40:06

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

maślak napisał(a):

> I tak Bajarka zastąpiła na piedestale Magdalenę Be!
> I teraz wierna brać kuchenna czcić będzie Bajarkę i wynosić pod niebiosa
> Jej przepisy.

Maślak, Ty tu zaraz się doigrasz, dostaniesz w kapelusz, jak nic. Masz
szczęście, ze nie mam czasu tu z Tobą gadać, bo napyskowałabym Ci
niechybnie, ale mam teraz coś do obejrzenia. O!
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-09-29 16:44:46

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

One troszkę opadają, ale jak się potrzyma w piekarniku chwilę po
wyłączeniu, to mniej. Dobrze jest okroić brzeg, wtedy opada rownomiernie
i w sumie nie widać, że opadł. No i żadnych gwałtownych ruchów podczas
pieczenia i wyjmowania.
Oczywiście walorów smakowych nie traci.
Pozdrawiam Was obie :)
--
pa, BBjk

8. Data: 2006-09-29 17:02:12

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości

> Maślak, Ty tu zaraz się doigrasz, dostaniesz w kapelusz, jak nic. Masz
> szczęście, ze nie mam czasu tu z Tobą gadać, bo napyskowałabym Ci
> niechybnie, ale mam teraz coś do obejrzenia. O!

Pewnie szatę koronacyjną przetykaną suszem lawendowym i koronę w kolorze
bananowym.
Tak, tak. Pomniki się zmieniają, a metody te same.
Tamta koc na głowę, dobrzy ludzie, i kijaszkiem.
Ta - w kapelusz, jak nic.

maślak

9. Data: 2006-09-29 17:17:28

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

maślak napisał(a):

> [...]
> bananowym.
> Tak, tak. Pomniki się zmieniają, a metody te same.
> Tamta koc na głowę, dobrzy ludzie, i kijaszkiem.

W kapelusz, to nie w główkę.
Nie należy Ci aby się leciutki pstryczek w czapeczkę?

Nononono. Pomniki. I jeszcze co?
Ja Ci pokażę pomniki ;)

--
pa, BBJk już zatykając usta kułakiem, ale nie tym bogatym gospodarzem.

co z hiszpanii
Pomysł na sałatkę
Nalini Athen -opinie
Salatka z baobabów