Re: sianie trawy a tv

Data: 2010-12-08 20:10:47
Temat: Re: sianie trawy a tv
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 08 Dec 2010 19:13:54 +0100, witek J napisał(a):

> Ikselka submitted this idea :

> Nawet ozime nie kiełkują podczas mrozu! Więc uwaga w wątku o sianiu
> trawy nietrafiona. Jak większośc informacji tej ignorantki ;-(
> Witek

Durniu (ach, powtarzam się), nigdzie nie piszę o kiełkowanu na mrozie,
tylko o JAROWIZACJI nasion roślin ozimych, tępaku.

http://zdrowa-ziemia.pl/j/196-jarowizacja

Naucz się czytac i rozumieć tekst drukowany, zanim odpowiesz głupotami,
miernoto. Pisałam ci to już wiele razy na p.r.k.
Że też mój czytnik nie plonkuje równocześnie na wszystkich grupach,
miałąbym cię z głowy, palancie.
PLONK