Re: skÂąd roÂśliny do ogrĂłdka?

Data: 2005-02-20 22:47:26
Temat: Re: skÂąd roÂśliny do ogrĂłdka?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
news:064i111elt910j4dhno42qivou232l7tcu@4ax.com...

| hehe, grupowicze zwykli zapominac, ze czytaja ich nie tylko
| interlokutorzy :-)

Pozwolę sobie zacytować z wątku o formatowaniu:

On Wed, 9 Feb 2005 21:26:33 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

> (KT) Co to jest deklaracja charsetu?

(Guru) Deklaracja charsetu to niewidoczny zwykle kawałek postu, który mówi w
jakim standardzie kodujesz znaki narodowe. Poprawna deklaracja
charsetu zapewnia, ze w cytowanym poście nie "rozsypią" sie polskie
literki. OE nie deklaruje charsetu w standardowej (fabrycznej)
konfiguracji.

Dawno już nie widziałam tak ślicznych krzaczków :-D

Pozdrawiam, Basia.