Re: skarpa, cien i glina - co radzicie sadzic

From: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: skarpa, cien i glina - co radzicie sadzic
Date: Mon, 04 Mar 2002 10:54:05 +0100

ania wrote:

> da sie - ona twierdzi ze nie odprowadza:> a ja mam bagienko:)))
>
> ania

Nie jestem pewna, więc sprawdź to w gminie, ale zdaje się, że właciciel
gruntu nie może dowolnie zmieniać stosunków wodnych na swoim terenie.
Potrzebne jest pozwolenie wodno-prawne a przynajmniej
zgłoszenie do gminy budowy drenażu z informacją, gdzie woda będzie
odprowadzana. Jesli sąsiadka tego nie dopełniła to masz ją w garsci.
Gmina nakazuje rozebranie nielegalnej instalacji. Jeli złożyła
odpowiednie dokumenty to sprawdź gdzie zadeklarowała odprowadzanie wody.
Podejrzewam, że możesz poprosić inspekcje o sprawdzenie deklaracji ze
stanem faktycznym.
Ale jak napisałam na wstępie mogę się mylić i powinnas to sprawdzić.

Pozdrawiam
Bea