skierowanie - dlaczego do konkretnej placowki - paranoja

11. Data: 2007-03-09 07:57:57

Temat: Re: skierowanie - dlaczego do konkretnej placowki - paranoja
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o swieta naiwnosci

No tej właśnie główny problem. Mentalność.

12. Data: 2007-03-09 07:58:41

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d852 wrote:

> No tej

* No to jest ;)

13. Data: 2007-03-12 09:19:48

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poranna.kawa" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> zignorować i popytać się w innych szpitalach...

>Cóż, nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie (śląskie) jest coś takiego jak
>umowy podpisane pomiędzy konkretnymi placówkami. Ja np. dostałam
>skierowanie do neurologa, poszłam do innego miasta, owszem przyjął
>mnie, ale jego skierownie na tk było ważne tylko w szpitalu w którym
>pracował, nigdzie nie chcieli zrobić bo jak było tłumaczone, kontrakt
>ich nie obejmował, więc by im kasa nie zapłaciła za to.
>Sumując: możesz próbować, ale obawiam się, że nic z tego:
>(...teoretycznie nie ma rejonizacji ale i tak Cię wyślą tam gdzie ONI

Tak będzie musział iść tam, gdzie skieruje go szara sieć (ONI - jeśli
masz takie problemy, to źle zrobiłaś odstawiając leki:->

Nie jest sprawą niecodzienną, że pacjent otrzymuje skierowanie, gdzie
jest zaznaczone miejsce wykonania usdługi. Moze to oznaczać, ze
kierujacy ma tylko z tym miejscem podpisaną umowę (badanie wykonane
przez jednostkę która nie ma umowy z kierujacym moze skutkować
nieopłaceniem faktury za usługę - kierujacy nie zobowiazał sie do
zapłacenia za nią), lub/i w miejscu tym usługa jest wykonywana po
korzystnej cenie - skoro kierujący ma zapłacić za usługę, to jest
oczywiste, że wybiera ofertę tańszą. Jeśli nie odpowiada to badanemu, to
bierze sprawy w swoje ręce i idzie gdzie mu się podoba i robi co chce za
własne pieniądze. Wtedy żel do usg rozsmarowuje po nim własnym biustem
piękna blondyna - zapewne co do wszystkiego przy wykonuwaniu usługi
mozna się umówić - ale to za własne pieniadze.
Dlatego widzenie sprawy - wyślą, gdzie ONI baedą chcieli jest dowodem
albo poruszania sie po omacku w mroku i nieświadomości działania systemu
albo problemów z myśleniem

14. Data: 2007-03-12 15:15:10

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 10:19, "Marek Li" <M...@o...pl> wrote:
> Tak będzie musział iść tam, gdzie skieruje go szara sieć (ONI - jeśli
> masz takie problemy, to źle zrobiłaś odstawiając leki:->

- Hmm, problem w tym, że nie odstawiłam leków:P

> [...]
> zapłacenia za nią), lub/i w miejscu tym usługa jest wykonywana po
> korzystnej cenie - skoro kierujący ma zapłacić za usługę, to jest

- Taa, bardzo ładnie opisałeś to co ja wcześniej, tylko zbyt wielu
słów użyłeś;)

> [...]
> piękna blondyna - zapewne co do wszystkiego przy wykonuwaniu usługi
> mozna się umówić - ale to za własne pieniadze.

- Oczywiście. Jak zwykle masz rację;)

> Dlatego widzenie sprawy - wyślą, gdzie ONI baedą chcieli jest dowodem
> albo poruszania sie po omacku w mroku i nieświadomości działania systemu
> albo problemów z myśleniem

- Cóż, rzeczywiście nie mam zbyt dłużego doświadczenia w korzystaniu z
placówek medycznych, dlatego całkowicie zdaję się na Twoją wiedzę oraz
umiejętność myślenia.

est

15. Data: 2007-03-12 15:33:40

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poranna.kawa" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> masz takie problemy, to źle zrobiłaś odstawiając leki:->

- Hmm, problem w tym, że nie odstawiłam leków:P

To moze są wskazania, by zacząc coś przyjmować:-P

> [...]
> oczywiste, że wybiera ofertę tańszą.

- Taa, bardzo ładnie opisałeś to co ja wcześniej, tylko zbyt wielu

Nie to samo - pisałaś o kontrakcie, a tutaj chodzi nie o kontrakt z NFZ
(nie kasa jak pisałaś) tylko z kierujacym na badanie.
Możliwe, że zbyt wielu, ale wszystkie przynajmniej były zgodne z
faktami:-> a nie lużnym domysłami.

> [...]
> piękna blondyna - zapewne co do wszystkiego przy wykonuwaniu usługi
> mozna się umówić - ale to za własne pieniadze.

Cytując 5 linijek mojego tekstu i dokładając swoją wniosłaś zaprawdę
nowy powiew w rozmowie:->

> [...]

- Cóż, rzeczywiście nie mam zbyt dłużego doświadczenia w korzystaniu z
placówek medycznych, dlatego całkowicie zdaję się na Twoją wiedzę oraz

Nie proponowałem ci na usługi swojej wiedzy i umiejętności myślenia:->
Nie zdawaj się więc na coś, czego nie masz:->

16. Data: 2007-03-12 16:52:31

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 16:33, "Marek Li" <M...@o...pl> wrote:
> - Hmm, problem w tym, że nie odstawiłam leków:P
>
> To moze są wskazania, by zacząc coś przyjmować:-P
- No oczywiście, że są:P. Przyjmuję...to do wiadomości;)

> [...]
> (nie kasa jak pisałaś) tylko z kierujacym na badanie.
> Możliwe, że zbyt wielu, ale wszystkie przynajmniej były zgodne z

- Oczywiście. Zgadzam się z Tobą. Moja wypowiedź w formie pisemnej
była jak najbardziej nie na miejscu, poza tym niekompetentna:P

> Cytując 5 linijek mojego tekstu i dokładając swoją wniosłaś zaprawdę
> nowy powiew w rozmowie:->

- Prawda?:))) A o to przecież chodzi:P

> [...]
>
> Nie proponowałem ci na usługi swojej wiedzy i umiejętności myślenia:->
> Nie zdawaj się więc na coś, czego nie masz:->

- Cóż za faux pas popełniłam. W swym zadufaniu pomyślałam, że mogę
liczyć na Twoją kompetencję. O, ja niesforna;P

17. Data: 2007-03-12 20:24:19

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

- Oczywiście. Zgadzam się z Tobą. Moja wypowiedź w formie pisemnej
była jak najbardziej nie na miejscu, poza tym niekompetentna:P

Ja zwracałem uwagę nie na twój brak kompetencji, który sama teraz
wyciągnęłaś, tylko na to, że piszesz nieprawdę. A pewnie przykrością
będzie dla ciebie i nowością całkowitą fakt, że nieprawda i brak
kompetencji nie są tym samym. (na marginesie - istnieją słowniki w
sieci - możesz używać ich do woli)

> Cytując 5 linijek mojego tekstu i dokładając swoją wniosłaś zaprawdę
> nowy powiew w rozmowie:->

- Prawda?:))) A o to przecież chodzi:P

Nie bardzo rozumiem co cię cieszy w fakcie, że dałem ci złosliwie do
zrozumienia, że nic nie wnosiło do rozmowy twoje cytowanie mni i twój
komentyarz do cytowanego tekstu. Lubisz gdy ktoś cię złośliwie
wypunktowuje?

> [...]

- Cóż za faux pas popełniłam. W swym zadufaniu pomyślałam, że mogę
liczyć na Twoją kompetencję. O, ja niesforna;P

Znowu nie rozumiesz! Nie widzisz różnicy między wiedzą i umiejętnością
myślenia a kompetencjami! Spróbuj zrozumieć co piszą inni. Może to stać
się początkiem drogi, która może kiedyś doprowadzi cię do pisania z
większym sensem. Nie prosiłaś wprawdzie o rady, ale moja przyjmij jako
płynącą z troski (troskam się wprawdzie o innych, nie o ciebie) -
postaraj się pisać mniej i rzadziej.
EOT

nowotwor odbytnicy (wroclaw)
Dermatologia,grzybica,Wa rszawa,gdzie?