sklep internetowy Maximedia???

1. Data: 2004-12-01 08:36:53

Temat: sklep internetowy Maximedia???
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy ktos z Was kupował w tym sklepie? Siedziba jest w miescie Gostynin
na ul.Floriańska 16.
Pytam bo chciałabym kupic u nich TV, maja znacznie nizsze ceny od sklepowych.
Dzieki z gory za pomoc.
Aga

1. Data: 2004-12-01 09:56:37

Temat: Re: sklep internetowy Maximedia???
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Mam pytanie, czy ktos z Was kupował w tym sklepie? Siedziba jest w miescie
Gostynin na ul.Floriańska 16.
Pytam bo chciałabym kupic u nich TV, maja znacznie nizsze ceny od
sklepowych.

witaj
kupowałam u nich jakies pol roku temu kamere cyfrowa - jestem zadowolona
czas realizacji 2 lub 3 dni, przyjechal kurier, rozpakowalam, sprawdzilam,
zaplacilam i uzywam :-)

pozdrowka
powodzenia

1. Data: 2004-12-01 10:01:57

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
Gostynin na ul.Floriańska 16.
> Pytam bo chciałabym kupic u nich TV, maja znacznie nizsze ceny od sklepowych.

Poszukaj w innych. Maximedia już nie jest najtańsza:

www.aspio.pl
ewabymail.pl - ja tu kupiłem zmywarkę o 50 zł tańszą niż w MMedia. A
jeśli jesteś z Warszawy to jeszcze transport gratis.
www.hoopla.pl
www.rtvagd.com

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2004-12-01 11:53:32

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ewabymail.pl - ja tu kupiłem zmywarkę o 50 zł tańszą niż w MMedia. A
> jeśli jesteś z Warszawy to jeszcze transport gratis.

Dzieki sprawdziłam te adresy ale dalej Maximedia jest najtańsza wiec chyba zamówie:))
a jestem z Krakowa:)
Aga

1. Data: 2004-12-01 14:16:46

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Aga napisal(a):
> Dzieki sprawdziłam te adresy ale dalej Maximedia jest najtańsza wiec
> chyba zamówie:)) a jestem z Krakowa:) Aga

skoro jestes z Krakowa, to sprawdz jeszcze w:
1. Domart, Gdów, tel. 251 43 11
2. FHU Partner, Wieliczka, tel. 278 20 02
3. Woltel, os. Niepodleglosci 3, tel. 641 70 25
transport powinien byc gratis, roznie moze byc z wyniesieniem (w bloku)
pozdr.
ls

1. Data: 2004-12-01 16:21:43

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy ktos z Was kupował w tym sklepie? Siedziba jest w miescie
Gostynin na ul.Floriańska 16.
Pytam bo chciałabym kupic u nich TV, maja znacznie nizsze ceny od
sklepowych.

Kupowałem u nich TV
Czas oczekiwania ok 3 dni.
Kurier wniosl ze mna dodomu, rozpakowalem, podlaczyelem
wszystko bylo ok.

1. Data: 2004-12-01 20:16:56

Od: "Grzegorz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja jestem niezadowolony z tej firmy...... nieterminowa zla obsluga........

1. Data: 2004-12-02 14:38:41

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a ja jestem niezadowolony z tej firmy...... nieterminowa zla obsluga........

Problem chwilowo mam z głowy bo nie maja obecnie tego TV co chce:) No nic poczekam,
pewno bedzie tanszy:)
Aga

tani zlew
Mieszkania/pokoje na wynajem.
Czym usunąć rysy z czarnej, plastikowej obudowy telewizora?
Wzrost ceny mieszkania
Wkład kominkowy