Re: skompostowanie

From: "Jagoda" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: skompostowanie
Date: Wed, 23 Feb 2000 21:43:29 GMT

TRIGGER - 4.... biopreparat do kompostowania śmieci i odpadków tel. (015)
82-32-887 sprzedają też wysyłkowo.
Gałęzie dobrze jest położyć na sam spód kompostu, jako drenaż i zapas
powietrza dla pracujących bakterii.
Dżdżownice bardzo korzystnie wpływają na jakość kompostu, ale nie można ich
wyrzucać z kompostem na działkę, bo grozi to inwazją kretów z całej
okolicy......

Pozdrawiam: B.M.- Jagoda

Staszek Nowak napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktoś może polecić mi jakiś sprawdzony środek do przyspieszenia procesów
>kompostowania. Na mojej działce jest dość luźny kompost (wysokości ok. 150
>cm.). Jest tam dość dużo gałęzi ......................( ciach ).....
..........., a potem wpuścić dżdżownice kalifornijskie