skórka

1. Data: 2001-02-26 22:18:59

Temat: skórka
Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Czy moze ktos wie, jak mozna uzyskac piekna, lsniaca skorke na ciescie
drozdzowym? Probowalam zoltka, a moze ktos ma jakies inne pomysly?
Z gory dzieki
pozdrowionka
Magda Filipowicz

1. Data: 2001-02-27 11:03:21

Temat: Re: skórka
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj lekko zmoczyc, np. spryskac wodom, jakos na 15 minut przed
zakonczeniem pieczenia

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-27 11:40:04

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...com> napisał w wiadomości
| Czesc
| Czy moze ktos wie, jak mozna uzyskac piekna, lsniaca skorke na ciescie
| drozdzowym? Probowalam zoltka, a moze ktos ma jakies inne pomysly?

Można smarować wodą z cukrem.

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-03-28 09:26:21

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> Czy moze ktos wie, jak mozna uzyskac piekna, lsniaca skorke na ciescie
> drozdzowym? Probowalam zoltka, a moze ktos ma jakies inne pomysly?

Mozebyc zółtko rozmieszane z woda - moja mama tak robi. Smaruje po
wyrosnieciu tuz przed włożeniem do piekarnika .Jest piękne z pozdrówkami
ANiab

1. Data: 2001-03-28 09:32:35

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniab" <a...@p...pulawy.pl> napisał w wiadomości

> Mozebyc zółtko rozmieszane z woda - moja mama tak robi. Smaruje po
> wyrosnieciu tuz przed włożeniem do piekarnika .Jest piękne z pozdrówkami
> ANiab

A probowalyscie samym bialkiem?

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-01 09:37:16

Od: "Wiesława Sitarska" <w...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.!

Skórkę lśniącą można uzyskać poprzez posmarowanie białkiem

Pozdrawiam

Wiesia

Przepisy "na kombiwar"
śledzik