skórzana sofa

11. Data: 2007-11-24 21:35:15

Temat: Re: skórzana sofa
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:

> A nie zaszkodzi takiej skórzanej sofie użytkowanie jej jako miejsca do
> spania? Chodzi mi o skórę.
> Patrzyłem w IKEI, ale tam nei mają rozkładanych, skórzanych sof. Znasz
> może jakieś firmy, w których mógłbym takiego "sprzętu" poszukać, za
> normalne w miarę pieniądze ?
Ja też mam sofę z BFM seria etap model andrea.
http://www.meble.pl/produkt/pl/12368/
Rozkładana z funkcją spania (ale u mnie jest to spanie rezerwowe, z
którego nikt jeszcze nie korzystał)

Magdalaena

12. Data: 2007-11-24 22:25:04

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

> Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości
Mam

> [...]
może
> jakieś firmy, w których mógłbym takiego "sprzętu" poszukać, za normalne w

Owszem, są takie rozkladane sofy.Np.zestaw Usedom - Kłodzkiej Fabryki
Mebli ( grupa Steinhoff Moebel) dół wysuwa się i wyciąga sie :belgijski"
stelaż.. Ta sofa wystepuje w ofercie np.w zestawie z dwoma fotelami-
niewiarygodnie wygodne siedziska!! , a cena zestawu to 5960,- Może nie
najtaniej, ale trudno mi było znależć tak wygodne (wysokie)siedzenie.
Marex

13. Data: 2007-11-24 22:29:31

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <...@...ru> napisał(a):

> bydgoska fabryka mebli, ja mam od nich sofe:)

Na temat mebli z Bydgoskich Fabryk Mebli było sporo niepochlebnych
uwag a i personel w salonie meblowym (nazwy lepiej nie przytoczę) wyrażał
wiele zastrzeżeń pod Ich adresem( chodziło generalnie o odbarwienia koloru)
Radzę pogooglować w archiwum - Marex

14. Data: 2007-11-24 22:44:29

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):
> Owszem, są takie rozkladane sofy.Np.zestaw Usedom - Kłodzkiej Fabryki
> Mebli ( grupa Steinhoff Moebel)
Masz jakiś link? Googlałem, ale nie znalazłem nic, co by łączyło Steinhoff z
Usedom czy Kłodzką Fabryką Mebli :(

15. Data: 2007-11-24 23:11:05

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

> Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Masz jakiś link? Googlałem, ale nie znalazłem nic, co by łączyło Steinhoff
> Usedom czy Kłodzką Fabryką Mebli :(

Poczytaj m.in. to http://itg.pl/customer-success-stories/customer-
success-stories/klodzkie-fabryki-mebli.html
lub http://klodzko.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/90201_
327.html
nie widać konkretnej strony ofertowej w jęz.polskim, ale wystawia m.in.
w łódzkich salonach to pewnie i gdzie indziej znajdziesz taki zestaw (
Usedom) Marex

16. Data: 2007-11-24 23:46:21

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalaena" <m...@w...pl> wrote in message
> Mam od roku skórzaną kremową sofę.
> Jest bardzo wygodna. Na co dzień na tej części, gdzie się siada, kładę
> kremową narzutę (która jak to materiał, wymaga regularnego prania).

Dla mnie porażka - jaki jest sens kupować drogie skórzane meble i potem
męczyć się z wiecznie zsuwającą się i marszczącą narzutą? Sofa ma być przede
wszystkim wygodna...

Ja właśnie jestem na etapie kupna i wolałbym z obiciem tekstylnym, ale przy
rocznym dziecku ryzyko zabrudzenia czymś trudnym do wyczyszczenia jest na
tyle duże, że chyba pójdę w skórę, ale na pewno nie będę jej niczym
przykrywał. Inne opcje to obicie tekstylne ze wzorem maskującym ew. uparte
plamy, albo alcantara, którą się dobrze czyści ale jest jednolita, czyli bez
wzoru. Problem w tym, że ładnego wzoru maskującego nie znalazłem dla tego
modelu sofy który wybrałem, a pokrowce nie są zdejmowalne. Podepnę się więc
z pytaniem - co radzicie?

strach

17. Data: 2007-11-25 11:54:10

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwag a i personel w salonie meblowym (nazwy lepiej nie przytoczę) wyrażał
> wiele zastrzeżeń pod Ich adresem( chodziło generalnie o odbarwienia

szczerze mowiac pierwsze slysze:)
nam polecili znajomi ktorzy maja taki komplet ponad 3lata i sobie chwala.
nam sie spodobal inny model z ich oferty i ma juz ponad rok i tez wszystko
jest OK:)
oby tak dalej

--
pzdr
piotrek

18. Data: 2007-11-25 17:29:19

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu zmieniłem stary komplet tekstylny na skórzany (skóra naturalna dość
przyzwoitej jakości).
Powiem tak o skórze:
- wygląda o wiele lepiej
- utrzymanie w czystości jest łatwiejsze
- siedzi się przyjemnie pod warunkiem, że w kompletnym odzieniu ;-) Próby
siadania w stroju niekompletnym powodują lepienie się skóry do skóry i
uczucia sa nieprzyjemne.
Gdybym drugi raz miał zdecydować to bym skóry nie kupił (małżonka twierdzi
coś zupełnie przeciwnego)
Jacek

19. Data: 2007-11-25 17:35:09

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno:
skóra ekologiczna ma tyle wspólnego ze skórą ile działalność niektórych
ugrupowań "zielonych" z faktyczną ochroną przyrody
Jacek

20. Data: 2007-11-28 22:37:13

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

strach pisze:

> [...]
>
> Dla mnie porażka - jaki jest sens kupować drogie skórzane meble i potem
> męczyć się z wiecznie zsuwającą się i marszczącą narzutą? Sofa ma być
Moja się w zasadzie nie zsuwa. I jest bardzo wygodna.

> Problem w tym, że ładnego wzoru maskującego
> nie znalazłem dla tego modelu sofy który wybrałem, a pokrowce nie są
> zdejmowalne.
Nie wiem co Ci poradzić, ze względów technicznych, ale potwierdzam
problem z wzorzystymi tkaninami obiciowymi.
Kupiłam skórę między innymi dlatego, że nie chciałam jednokolorowej
tkaniny. Chętnie kupiłabym klasyczne obicie, ale większość firm miała w
ofercie tylko jakieś psedonowoczesne mazaje.

Magdalaena

jakiej marki kuchenkę kupić.... pomocy!!!! Żona mnie zabije
Maszynka do mielenia - wybór
Pierakniki Bosch - jakość
ekspres cisnieniowy
Problem ze znalezieniem...