Re: skuteczny sposób na sąsiada

From: "aro" <f...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: skuteczny sposób na sąsiada
Date: Sat, 18 Jun 2005 10:52:12 +0200

> Myślę, że najlepszą metodą jest zaprosić go i wszystko mu pokazać - wtedy
> może straci zainteresowanie - no chyba, że zobaczy coś bardzo
> interesujacego... ;)
> --
> pzdr
> bluszcz

hehe wyobraz sobie sytuacje ze masz za domem ogrod na ktorym spedzasz duzo
czasu, np opalasz sie , czy jesz obiad ,albo zapraszasz znajomych. a zaraz
za plotem stoi dom sasiada i centralnie masz okno tego domu skierowane na
twoj ogrod. Na dodatek przy tym oknie prawie ciagle ktos jest bo to kuchnia
i mieszkaja tam ludzie co caly dzien siedza w tej kuchi bo nie pracuja i
maja z ciebie telewizje :), narazie to budowa ale juz teraz jak przyjedziesz
na budowe poparzec sobie czywszystko ok to juz posiedzenie przy oknie i cie
obcinaja,ciekawe jak bys sie czul tak obserwowany w swoim domu... nie mozesz
powiedziec "Panie wez sie Pan tak nie patrz bo sie zle czuje ajk mnie
obserwujecie" :) bo przeciez to okno o mzoe sobie patrzec....

ktos doradzil mi wierzebe ze bardzo szybko rosnie

ar