Re: skutki uboczne golenia...

Data: 2002-08-26 12:07:26
Temat: Re: skutki uboczne golenia...
Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl>

Demon internetowy Aretsheq <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> napisał w
news:MPG.17cefc505848c37c989693@news.onet.pl:

> Krzysztof Kudlacik wystukal...
> To juz od dawna praktykowalem.

;p ja myślę ... ale nie chaiełm być źle zrozumiany: nie przypuszczałem,
że przed goleniem nie myjesz dokładnie twarzy. To się przecież robi
standardowo. Miałem na myśli **naprawę** gorące przemycie z enegricznym
masażem. Wsio.

Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. Camera-Obscura - autorskie recenzje filmowe http://camera.art.pl
GH/P/SS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---