słabe zwieracze

1. Data: 2004-06-11 13:46:03

Temat: słabe zwieracze
Od: "Yugo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam słabe zwieracze i problem z utrzymaniem moczu. W nocy tracę kontrolę
zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie
pęcherza?

2. Data: 2004-06-11 16:50:27

Temat: Re: słabe zwieracze
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yugo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam słabe zwieracze i problem z utrzymaniem moczu. W nocy tracę kontrolę
> zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie
> pęcherza?

Wątpie, żeby to było to, ale może potrzebujesz potrenować zwieracz?? :D
Słyszałeś o PC klamrach?? Niby to to na polepszenie wrażeń sekualnych ale co
tam :P
Robisz skurcze zwieracza, regularne, tak seryjkami po 30 na przykład, tak
jak ćwiczenie innych partii mięśni. Aż potem dojdziesz do wprawy i
zwiększysz siłe swojego zwieracza :-)

Pozdrawiam. Greg

ps: nie bierz tego na serio:P

3. Data: 2004-06-11 19:06:42

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 15:46:03 +0200, "Yugo" <a...@i...pl> wrote:

>Mam słabe zwieracze i problem z utrzymaniem moczu. W nocy tracę kontrolę
>zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie
>pęcherza?

Zainteresuj sie fizykoterapia. Metoda TENS. W internecie znajdziesz
opis dzialania i potrzebne urzadzenia. Czasem to bywa skuteczne.
Tak bardzo pragniesz zachowac anonimowosc, ze nawet nie piszesz czy
jestes kobieta czy mezczyzna, a w tym przypadku taka ma znaczenie.
gp

4. Data: 2004-06-12 12:04:37

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie

Ja miałem kiedyś problem z moczeniem nocny, bardzo długo.
Psycholog polecił mi między innymi "siusianie kropelkowe" tzn. podczas
oddawania moczu wielokrotnie wstrzymujesz - puszczasz, wstrzymujesz -
puszczasz. Za którymś razem możesz dostać nerwicy z tego powodu, bo jest to
bardzo denerwujące, szczególnie, gdy masz pełen pęcherz. Ale chyba
poskutkowało, bo w krótkim czasie wyleczyłem się z tego, a moczyłem się
naprawdę długo - do ok. 14-15 roku życia.
Polecała mi jeszcze akupresurę - masowanie w okolicy jakby "rozpoczęcia
kciuka" dłoni. Poza tym spanie w pampersach, pranie tego, co się zamoczyło i
nakazanie rodzicom niekrzyczenia na mnie na to, co się stało.
Jeśli jesteś kobietą są jeszcze takie problemy jak:
a) ciąża - macica uciska na pęcherz, powodując częstsze oddawanie moczu
b) naturalne opuszczenie macicy - bez ciąży - koleżanka mojej mamy tak ma,
jest też w wieku menopauzalnym, ale nei wiem, czy to ma związek; w każdym
razie ma trudności z utrzymaniem moczu i często popuszcza; mama mojej
znajomej ma coś takiego, że jak kichnie czy kaszle (jedno z dwóch), to
popuszcza. Niektórzy tak mają widać.

Gucio

5. Data: 2004-06-12 12:51:54

Od: "Yugo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie

Uściślę trochę- jestem mężczyzną. Dzięki za pomoc :)

6. Data: 2004-06-13 11:28:21

Od: "news.tpnet.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam słabe zwieracze i problem z utrzymaniem moczu. W nocy tracę kontrolę
> zupełnie, a w dzień często się zdarza. Czy są jakies metody na wzmocnienie
> pęcherza?

To mogą być zaburzenia hormonalne. Proponuję wizytę u endokrynologa.
Dolores

7. Data: 2004-06-13 16:44:37

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpnet.pl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> To mogą być zaburzenia hormonalne. Proponuję wizytę u endokrynologa.
> Dolores

A ja proponuję powlec się do urologa i to szybko -on specjalnymi badaniami
np.urodynamiką wykryje przyczynę Twoich dolegliwości i zacznie Cię leczyć :)
Powodzenia!

Majka_Cz

PS.Sama jestem leczona urologicznie więc coś wiem :)

słodziki - co o tym myślicie
USG diagnoza
wysoki puls
PREPARATY NATURALNE-SUPLEMENTY