słaby przepływ pępowinowy

1. Data: 2002-05-15 06:35:17

Temat: słaby przepływ pępowinowy
Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.
Wczoraj zawiozłem żone do szpitala. Dziś zaczyna sie 30 tydzień ciąży.
Od soboty czuła słabe ruch płodu. Wczoraj lekaż po dokładnych badaniach
pozostawił ja na obserwacji w szpitalu.
Ma ponoć przepływ pepowinowy na poziomie 78%, z dzickiem ponoć w porządku,
choć słabiej się porusza.
Jakie mogą być warianty tego stanu rzeczy (od najlepszych do najgorszych) i
jakie moga być powody takiej sytuacji.
Co należałoby robić, o co się ewentualnie starać.
Aha moja żona ma od 199 roku zdiagnozowaną nadpłytkowość samoistną, brała
wcześniej interferon i agrylin
ale przez 3 miesiące do dzisiaj przed zajściem w ciąże nie przyjmowała nic.
Płytki w zeszłym tygodniu były na poziomie 660 tysięcy.
Może prosić o przniesienie jej na patologię ciąży do AM w Gdańsku bo tam w
klinice hematologii była też leczona.
Obecnie leży na oddziale położniczym w Ustce koło Słupska (ok.130 km. od
gdańska)
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sensowne i pewne uwagi.

Marcin Janeczek
Słupsk
tel. (59) 8412442
m...@b...pl

2. Data: 2002-05-15 07:58:24

Temat: Re: słaby przepływ pępowinowy
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie leży na oddziale położniczym w Ustce koło Słupska (ok.130 km. od
> gdańska)
> Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sensowne i pewne uwagi.

po swoich osobistych doświadczeniach z oddziałem patologii ciąży w Słupsku
(z którego został on przeniesiony do Ustki) - spróbuj żonę przenieść. Moja
sprawa była duuuuużo prostsza, ale po trzech tygodniach spędzonych na
patologii mam poważne wątpliwości co do wiedzy pracujących tam lekarzy -
wszystkich, z wyjątkiem dr Marka Markiewicza.

pozdr,
była słupszczanka
Asmira

3. Data: 2002-05-16 21:32:55

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uciekac ze Slupska ;)

--
Norbert Kruk
Słupsk

na czym polega badanie pola widzenia
Pozycja - raczej do zenskiej czesci grupy
Kasy ;{
krwawienie z dziąseł
Rak pecherza