RE: sloiki z miesem

1. Data: 2000-09-25 13:03:23

Temat: RE: sloiki z miesem
Od: M...@n...com szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was wie, co trzeba zrobić, żeby mięsko
> osmiorniczki, czy kalmara
> było delikatne i miękkie po przyrzadzeniu? Znajomi, którzy
> jedli też takie
> cuda skarżyli się, że czesto w restauracjach stworzenia te są
> gumowate i bez
> smaku. W sałatce, którą ja jadłam ryba była przygotowana na
> parze - może to
> jest jakiś sposób?
> Pozdrawiam
> Magda Gierlotka

Widzialem kiedys w jakims filmie, ze gosc zlowiona osmiornice bral za macki
i walil o kamien. Moze od tego miesko jest mniej gumowate...

Milego dnia,

Mikolaj
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-25 13:33:24

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzialem kiedys w jakims filmie, ze gosc zlowiona osmiornice bral za
macki
> i walil o kamien. Moze od tego miesko jest mniej gumowate...

Eeee, nie podejrzewam pani, u której kampingowaliśmy o takie okrucieństwo...
Chociaż kto wie???:)
Magda

1. Data: 2000-09-25 16:29:27

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl>
napisał w wiadomości news:8qnk29$o9t$1@news.tpi.pl...
> macki
>
> Eeee, nie podejrzewam pani, u której kampingowaliśmy o takie
okrucieństwo...
> Chociaż kto wie???:)
> Magda

Osmiornice nalezy utluc przed przyrzadzeniem, mieso jest wtedy lepsze, a co
do kamienia to chyba najprostszy sposob (o ile ma sie jakis glaz pod reka).
pablo

1. Data: 2000-09-26 07:57:23

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> do kamienia to chyba najprostszy sposob (o ile ma sie jakis glaz pod

Hmmm ale żywą, czy nieżywą? Tzn, jak kupię np mrożoną, to utłuczenie jeszcze
coś da?
Magda

1. Data: 2000-09-27 01:03:52

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:8qpko5$9oa$1@news.tpi.pl...
> co
> reka).
>
> Hmmm ale żywą, czy nieżywą? Tzn, jak kupię np mrożoną, to utłuczenie
> [...]

dowiedzialem sie tego od znajomej ktora takowa rzecz robila ale juz z
martwym zwierzatkiem i nie o kamien a tluczkiem. A czy mrozone sa juz
utluczone? Nie wiem. Na opakowaniu powinno co nieco pisac np. jakis przepis.
pablo

1. Data: 2000-09-27 05:58:24

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martwym zwierzatkiem i nie o kamien a tluczkiem. A czy mrozone sa juz
> utluczone? Nie wiem. Na opakowaniu powinno co nieco pisac np. jakis

Dzieki, to moze sie kiedys skusze:)))
Magda

Karbinadle
sloiki z miesem