ślub

1. Data: 2002-08-21 20:00:33

Temat: ślub
Od: "Maria" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kasy daje sie nowożeńcom obecnie ???
z góry dzięki

pozdrow. Maria

1. Data: 2002-08-21 20:37:26

Temat: Odp: ślub
Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kasy daje sie nowożeńcom obecnie ???

To zależy kim są dla Ciebie nowożeńcy, czy rodzina jest majętna itd., itd...
U nas było różnie, od 500 do 3 000 pln od gościa.

Ha, ha! Ale mnie rozbawił ten post :) TU wśród farb i wylewek.
Pozdrawiam!
Marika

1. Data: 2002-08-21 21:29:26

Temat: Re: ślub
Od: "mekar" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ha, ha! Ale mnie rozbawił ten post :) TU wśród farb i wylewek.

A mnie posty farby i wylewki w pl.rec.dom a nie w pl.misc.budowanie.

=== MEKAR ===
k...@w...pl

1. Data: 2002-08-22 06:29:14

Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> To zależy kim są dla Ciebie nowożeńcy, czy rodzina jest majętna itd.,
itd...
> U nas było różnie, od 500 do 3 000 pln od gościa.

zgadzam sie z przedmowczynia

pozdrawiam
daniel
(swiezo po slubie)

1. Data: 2002-08-22 10:20:04

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> itd...
>
> zgadzam sie z przedmowczynia
A wg mnie to było bardzo dużo - znaczy się pewnie majętna rodzina.
Co daje się w przeciętnym prezencie? - np. zestaw naczyń szklanych. Koszt?
100zł?
To i ja bym dał rzędu 100zł w kopercie. Dla ludzi, którzy zarabiają 1000zł
i mają rodzinę na głowie wydatek 500zł to baaardzo dużo.
--
Marcin
GG# 13349

1. Data: 2002-08-22 12:37:23

Od: "Nina" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mk <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak2dsr$3r5$...@n...onet.pl...

Moim zdaniem 500 zl to przesada. Aczkolwiek biorac pod uwage (z
pragmatycznego punktu widzenia) to, ze koszt zaproszenia 1 osoby na wesele
moze wynosic okolo 100 zl, wiec prezent "powinien" byc ciut wiecej wart
(moze rownowartosc jakiegos sprzetu AGD 200-300 zł).

1. Data: 2002-08-22 13:05:07

Od: "Klamerek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yo!
Moje wesele wynioslo 14000 a "przychody" ok 7000.
I co Wy na to ???
Nigdy sie nie oplaca robic z wesela biznesu :-(((
Klamerek

1. Data: 2002-08-22 13:40:56

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yo!
> Moje wesele wynioslo 14000 a "przychody" ok 7000.
> I co Wy na to ???
> Nigdy sie nie oplaca robic z wesela biznesu :-(((
> Klamerek
A moje wg teścia kosztowało 11000 i tyle dostaliśmy w gotówce i prezentach.

1. Data: 2002-08-22 14:09:58

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Klamerek" informuje:
> Moje wesele wynioslo 14000 a "przychody" ok 7000.
> I co Wy na to ???

Dyskusja chyba trochę chyba nie na temat ale jak już o tym mowa to ja:

- zorganizowałem wszystko sam
- zaprosiłem gości do Zakopanego (wynająłem tam dom)
- obiady wykupiłem (10 pln/os, zupa, mięsko, kompocik)
- zrobiłem ognisko, kiełbaski, szaszłyki, piwko, wódka (goście aktywnie
uczestniczyli w krojeniu kiełbasy i innych smakołyków)
- prezentów nie przyjmowałem (choć niektórzy się wyłamali)
- kosztowało nas to ok 7 tys (z ciuchami i innymi opłatami)
- wszyscy bawili się super
- nikt nie miał problemu co kupić, ile dać.
- a ja też się nie martwiłem, że się komuś nie podoba (zapłacił, kupił
prezent, a tu panie ognisko tylko) Jak się nie podoba to do domu.
- nigdy nie rozpatrywałem tej imprezy pod kątem zysków i strat.
- Wszystkim polecam!!!

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-08-22 14:16:48

Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetny pomysł !!! Szkoda, że na taki nie wpadliśmy... Chociaż nie wiem
jakby się tam czuli krewni starszej daty (~ 90-tki) :0 My nie mielismy w
ogóle wesela, tylko sam ślub w kościele i prezentów nie chcielismy, ale i
tak goście przynosili. A do koscioła pojechalismy Warszawą! ; )

Pozdrawiam!
Marika

farba do ścian
ślimaki!!!!