Re: sluchawki prysznicowe

From: "JP" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: sluchawki prysznicowe
Date: Mon, 7 Apr 2003 15:45:45 +0200

> czy warto zapłacić 200-300 PLN (lub więcej?) za słuchawkę prysznicową z
> dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki hydromasaż jest
> efektywny? Czym się kierować przy wyborze?
>
> Pozdrawiam
> WH

Kupiłem dwie takie, no może nie takie drogie, ale wielofunkcyjne, różnych
firm i powiem szczerze, że przez powiedzmy pierwszy miesiąc się tym
bawiliśmy. Drugi rok przełączone są na normalny prysznic.
Wady:
przy różnych mocnych strumieniach to totalny bałagan w łazience!
często zarasta kamieniem aż do takiego stopnia, że nie można przełączyć
strumienia.
Drugi raz bym tego nie kupił, a już na pewno nie za kilkaset złotych.
Pozdrawiam
Juras