sluchawki prysznicowe

1. Data: 2003-04-07 07:31:28

Temat: sluchawki prysznicowe
Od: "wh" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy warto zapłacić 200-300 PLN (lub więcej?) za słuchawkę prysznicową z
dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki hydromasaż jest
efektywny? Czym się kierować przy wyborze?

Pozdrawiam
WH

1. Data: 2003-04-07 09:22:40

Temat: Re: sluchawki prysznicowe
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy warto zapłacić 200-300 PLN (lub więcej?) za słuchawkę prysznicową z
> dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki hydromasaż jest
> efektywny? Czym się kierować przy wyborze?
Witaj,
Mam słuchawkę firmy bodajże Ramon Soler z 3 rodzajami strumieni: 'biczem
wodnym', łagodnymi strumieniami wypływającymi przez dość duże otwory (taki
'anemiczy' strumień ;)) i z klasycznym prysznicowym wypływem. I odkąd ją
mam - ani razu nie używałam żadnej z możliwości poza prysznicem :) Bo niby
do czego? Bicz zalewa całą łazienkę i może służyć chyba do wymywania czegoś
z jakiś zakamarków, sama nie wiem... A strumień anemiczny - może do
spłukiwania brzegów ścianek brodzika po ich umyciu, żeby nie pryskać za
brodzik? :) Tak to u mnie w praktyce wygląda, ale chętnie poczytam jak inni
stosują się do tych szerokich prysznicowych możliwości :)
Pozdrawiam - i raczej odradzam (a bardzo ciężka z konieczności słuchawka nie
raz już z hukiem spadła mi na dno brodzika niemalże odłupując emalię...)
Magda

1. Data: 2003-04-07 10:39:09

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-07 11:22, Użytkownik Kvenmadur napisał:
> [...]

Ja mam podrubke sluchawki grohe, 4 rozne strumienie, uzywam dwoch, bicz
wodny z kulka w srodku sie czesto zakamienia wiec jest bezuzyteczny.
Bardziej oplaca sie zaplacic za jakosc niz za bajery.

1. Data: 2003-04-07 10:47:56

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> brodzik? :) Tak to u mnie w praktyce wygląda, ale chętnie poczytam
jak inni
> stosują się do tych szerokich prysznicowych możliwości :)
> Pozdrawiam - i raczej odradzam
A ja wprost przeciwnie :-)
Mamy dwie łazienki, w jednej jest brodzik i tu są do dyspozycji te
możliwości, o których pisałaś, używamy wszystkich trzech, z tym, że
tego "anemicznego" to faktycznie prawie tylko do spłukiwania.
Natomiast w drugiej łazience przy wannie, jest jeszcze takie
ustawienie jak mgła wodna, rozpyla bardzo drobno - to uwielbia
dzieciak (2,5 (prawie) roku), fakt, że po kąpieli nie wiadomo gdzie
jest więcej wody, w wannie czy na podłodze, ale cóż... :-))).

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-04-07 11:08:44

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wh" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki hydromasaż jest
> efektywny? Czym się kierować przy wyborze?

Ja mam najprostsza sluchawke z bodajrze 6 roznymi strumieniami wody
(kosztowala jakies 30 zl) i przyznam ze uzywamy tych funkcji. Kazdy w domu
ma swoj ulubiony tryb (ja mam np kilka do roznych rzeczy- mycie glowy ,
ciala, po opalaniu itp). Minus tej sluchawki to to ze dosc ciezko sie to u
mnie zmienia. Dlatego w nowym mieszkaniu chcialabym kupic porzadniejsza
sluchawke tego tylu zeby bez trudu mozna bylo przemieniac te tryby.
Ja osobiscie jestem bardzo zadowolona i bardzo polecam takie rozwiazanie.
Kropelka

1. Data: 2003-04-07 12:17:47

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wh wrote:
> [...]
> z dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki
> hydromasaż jest efektywny? Czym się kierować przy wyborze?

Warto zapłacic więcej za DOBRĄ. Ale dobra wcale nie musi miec 6 funkcji. Na
upartego słuchawka może miec 2-3 funkcje (strumień normalny i ostry bicz
idealny do spłukiwania wanny), cała reszta na ogół kompletnie nie jest
wykorzystywana. Co w słuchawce natomiast jest ważne:
- gumowe wyloty dysz, bo nie zakamienieją
- solidny wąż, najlepiej laminowany tworzywem sztucznym (jesli się ma wannę
akrylową i wąż ma kontakt z jej krawędzią, to jest to wręcz konieczne).

J.

1. Data: 2003-04-07 13:45:45

Od: "JP" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkowymi funkcjami regulacji strumienia wody? Czy taki hydromasaż jest
> efektywny? Czym się kierować przy wyborze?

Kupiłem dwie takie, no może nie takie drogie, ale wielofunkcyjne, różnych
firm i powiem szczerze, że przez powiedzmy pierwszy miesiąc się tym
bawiliśmy. Drugi rok przełączone są na normalny prysznic.
Wady:
przy różnych mocnych strumieniach to totalny bałagan w łazience!
często zarasta kamieniem aż do takiego stopnia, że nie można przełączyć
strumienia.
Drugi raz bym tego nie kupił, a już na pewno nie za kilkaset złotych.
Pozdrawiam
Juras

Kot sasiada - dzieki
kanalizacja - przejście przez ulicę
Rozstaw mocowań w muszli klozetwej do Geberitu
sufit podwieszany z plyty pilsniowej??
zlewozmywaki granitowe