Zurawina

1. Data: 2002-03-20 11:20:06

Temat: Zurawina
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam i szukam i nie moge znalezc watku. gdziesmy z Joasią Duszczynską o
zurawinie pogadywaly..
Wczoraj moja pani w sklepiku ( niech zyja male sklepiki!!!) wola: jest
zurawina! o ktora pytalam bezskutecznie przez czas jakis. Lowicz? nie... ale i
tak kupilam. Otworzylam natychmiast i jest swietna: owocki cale, nie
rozdziabdziane, do tego dosc rzadki sosik ( nie zadne galaretysamapektyna). Ma
tę specyficzna goryczke i jest kwaskowata, nie za slodka. Firme na żądanie
podam na priv, zeby mnie o kryptoreklame nie posadzono. bojaca się :))) Qd

1. Data: 2002-03-20 11:58:04

Temat: Re: Zurawina
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zurawina! o ktora pytalam bezskutecznie przez czas jakis. Lowicz? nie... ale i

To taki problem z kupieniem żurawiny? W W-wie jest w ciągłej sprzedaży.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2002-03-20 12:07:24

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam i szukam i nie moge znalezc watku. gdziesmy z Joasią Duszczynską o
>
> O zurawinie toscie sobie pogadywaly w watku o szarlotce;-))
> ja na priv te firme poprosze(do serka plesniowego zurawinke lubie), skoro
> oficjalnie nie moze byc ujawniona;-))
>
> pozdrawiam
> Basia
>
> Dzieki, Basiu!! Ja juz archiwum przekopalam ( i dowiedzialam sie, ze ktos
zrazy zawijane smaruje zurawina, tak wiec cos nowego), ale tam tylko watek o
komentarzach znalazlam z 19 marca gdzie ponoc zurawina byla omawiana, ale tego
watku tez nie widze. Co za numery mi ten onet robi!!!
Zaraz Ci wysylam info o zurawinie.Qd

1. Data: 2002-03-20 12:09:13

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-20 12:16:05

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: <k...@p...onet.pl>

[...]

Kudlata :-)
jaka kryptoreklama?
Niech zyja polskie male sklepiki i firmy, ktore daja im towar, o ile ten
towar, w tym przypadku zurawina, sa dobre.
Za kryptoreklame to sie w telewizji 'leci'. A tu powiino byc norma podawanie
nazw i firm wyrobow, ktore warto chwalic :-)
barbara

1. Data: 2002-03-20 12:17:34

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O zurawinie toscie sobie pogadywaly w watku o szarlotce;-))

pomylka - w watku o komentarzach

Basia

1. Data: 2002-03-20 12:19:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz Ci wysylam info o zurawinie.Qd

Nie wygłupiaj się! Skoro ja mogę napisać, że smakuje mi majonez Winiary
dekoracyjny, to ty możesz napisać o żurawinie. :-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-20 12:28:57

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> barbara
>

> No dobra, chyba macie racje. Chwalilam żurawine "Łowicz", tez uważam, że nie
ma to jak majonez dekoracyjny "Winiary" (i "Tatarska omacka" Hellmansa, u nas
niestety zupełnie niedostępna), to powiem: ta żurawina jest pod hasłem "Leśny
skarb" i produkuje ja jakś prywatna ( nazwiska nie pomne, ale jest na
etykiecie) firma z okolic Białegostoku. Cena w granicach 5 zł za 300 g sloiczek
Ale nie ma tego zlego...
Pogrzebanie w archiwum przynioslo przepis na zrazy zawijane wolowe smarowane
zurawiną zamiast musztardą. Chyba dzisiaj wypróbuje na.. filetach kurczaczych Qd

1. Data: 2002-03-20 12:42:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogrzebanie w archiwum przynioslo przepis na zrazy zawijane wolowe
smarowane
> zurawiną zamiast musztardą. Chyba dzisiaj wypróbuje na.. filetach
kurczaczych Qd

A co zamierzasz jeszcze do środka dać? Czy tylko tą żurawinę zwinąć?
Hmm... U mnie w domku będzie dzisiaj golonka, ale mam taką wizję...
Pierś z indyka na plastry, ubite tłuczkiem, posmarowane żurawina zwinięte,
ale tak nie w rulon, a raczej tak na płasko bardziej, upanierowane normalnie
w bułce, jajku, mące i mniam rozpływa się w ustach... Hmm... Może jakiś
plasterek serka pleśniowego w środeczek...
Jejku jutro tak zrobię. Tylko tą żurawinę muszę kupić.

1. Data: 2002-03-20 12:48:42

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://jduszczynska.republika.pl
>
> Tak mysle, ze dam plasterek wędzonki krotoszyńskiej, zurawinke,...odrobine
masla..., szczelnie zwinąc i masz racje, panier, albo w ciescie? Qd

kopytka z serem bialym
Wartości odżywcze grzybów
dzem pomaranczowy
kuchnia chińska