Re: smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu
Date: Wed, 19 Aug 2015 21:14:32 +0200

wowa pisze:

> jak sie pozbyc smierdzacego zapachu z pojemnikow na smieci ?? teraz byly
> upaly a smieci wywoza raz na miesiac, nawet jak oproznili pojemnik i jak
> go otworze to smierdzi ze sie nie da wytrzymac, narazie zostawilem
> otwarty, moze sie przewietrzy
>
> Za kilka złotych, firma odbierająca śmieci myje kontenery. Przynajmniej
> jest taka pozycja w cenniku.

Przecież śmieci ustawowo są własnością gminy, więc jej się płaci podatek
śmieciowy, a oni mają zająć się resztą. Umyć tych pojemników samemu nie
wolno, gdyż są one miejską własnością, a nieładnie jest tykać nie swoje.

Ja dzwoniłem (w Warszawie) pod numer 19115 z pytaniem o harmonogram
mycia pojemników. Wyjaśniłem, że jak miałem własny, to myłem. Byli tym
pytaniem tak zaskoczeni i zszokowani, jakbym im powiedział, że należy
myć nie tylko ręce, lecz również nogi. Ale mieli sprawdzić. Sprawdzili.
Umowa z firmą wywożącą śmieci tego nie przewiduje, urzędnik, który ją
przygotowywał, nie wiedział, że powina, że myć trzeba. Spytałem, kiedy
będzie do tej umowy podpisany aneks. Nie wiedzieli. Ale mieli sprawdzić.
Sprawdzają. Wciąż.

--
Jarek