śmierdzący wątek - pot 'pot pachami' i pot w butach

21. Data: 2011-12-22 20:56:47

Temat: Re: śmierdzący wątek - pot 'pot pachami' i pot w butach
Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pod pachami? Zawsze mam ogolne.

a kogo to obchodzi?

>ale ja prowadzę :-))))))

ale slabo !!!

> oraz doraźnie w chwili pojawienia się problemu). Działa skutecznie.
spróbuję.

>jak działają tu jony sebra?

tu i wszedzie indziej jony srebra w temp powyzej 32stC dzialaja
antybakteryjnie

>(dodadtkowa bielizna raczje odpada - byłobyza wiele warstw (jako 'samica'
>nie noszę podkoszulek - ino stanik i koszulę + jakiś sweter)

sadzac po twoich wypowiedziach to raczej "jako samica" odpadasz

22. Data: 2011-12-22 21:04:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W robocie zmieniaj buty na pszewiewne.

Co do potu wyżej:
Ubranie kupuj z naturalngo materiału: 100% bawełny - bielizna, flanela na
to, sweter lub bluza też pszynajmniej 80% bawełny.

Dezodaranty powodują, że pot dalej śmierdzi,
tyle, że inaczej, w odczuciu mojego nosa, jeszcze okropniej.
Bieliznę zmieniaj częściej niż raz na tydzień.
Jak musisz to co dzień i powinnno ci wystarczyć.

Nadmierne pocenie może być jakimś objawem,
więc nie zwalczaj objawu, szukaj pszyczyny.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

23. Data: 2011-12-22 22:15:31

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co do środków dezynfekujących do butów, to ja sobie zrobiłem nieduży
zapas Chinoxyzolu i psikam jego roztworem buty od środka. Kiedyś miałem
problem z zapachem a teraz spokojnie mogę zdejmować buty i wiem, że nikt
nie będzie zdegustowany.
Chloramina powinna się też sprawdzić. Można kupić w hurtowniach, gdzie
sprzedają towary dla zakładów spożywczych, jak np. cukiernie,
restauracje itp. albo w sklepach akwarystycznych.
Ja mi się skończy Chinoxyzol, to też przejdę chyba na chloraminę.
Jacek

24. Data: 2011-12-22 23:35:51

Od: "raBar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenia" <i...@e...ru> napisał w wiadomości
> "Jacek" <n...@g...com> wrote in message
> ehhno i pisz pisz a oni swoje - co masz na myśli 'antyperspirant'? Nie
> widziałam ani jednego wzyciue który NIE zawiera aluminium.

z ciekawości zapytam: ta niechęć do aluminium to z czego wynika?

w googlach po wpisaniu "antyperspirant bez aluminium" jednak jakieś produkty
się pojawiają ale ocena ich skuteczności mnie by nie zachęciła.
może po prostu nie można zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka?

i może warto by pomyśleć o ubieraniu się do pracy tak, żeby łatwo dostosować
się do zmieniajacej się temperatury (tzn. robi się zimno: założyć sweter;
robi sie ciepło: zdjąć sweter), a nie kisić się niezależnie od otoczenia?

powodzenia w walce przy pomocy szałwi

raB

25. Data: 2011-12-23 08:15:05

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
>
> brzmi dobrze
> rozumiem że do kąpieli stóp? / czy jak ..

Epsom salt zostalo odkryta jako woda (ze studni) ktorej krowy nie chcialy
pic a ktora leczyla wszelkie rany i wysypki.
Teraz leczy tez ADHD.

Stosowany jest pod kazda postacia. Na sucho i w roztworze.

Jacek napisal: "Jak koniecznie chcesz zachować te buty, to należałoby ich
wnętrze
potraktować co 2-3 dni jakimś środkiem dezynfekcyjnym i zawsze dobrze
wysuszyć."

Jak roztworem to wysuszyc. Mialki pyl zrobi to samo na sucho.

Do leczenia ran najlepszy jest stezony roztwor. Smaruje sie tym jak kazdym
innym plynem dezynfekujacym.
U nas wiedza o tym tylko weterynarze. Szkoda ze nie lekarze bo rany goja sie
bez blizn.

Siarka i magnez to glowne skladniki skory. Roztwor zabija bakterie i
dostarcza budulca,
S*

26. Data: 2011-12-23 09:23:26

Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja prowadzę :-))))))

??

nie pić, tylko stosować zewnętrznie

> jak działają tu jony sebra?
>
> (dodadtkowa bielizna raczje odpada - byłobyza wiele warstw (jako
> 'samica' nie noszę podkoszulek - ino stanik i koszulę + jakiś sweter)

więc nie "dodatkowo" tylko "zamiast"

27. Data: 2011-12-23 21:17:54

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"raBar-bar" <r...@g...pl> wrote in message
> z ciekawości zapytam: ta niechęć do aluminium to z czego wynika?
z wiedzy i instynktu samoachowawczego. (sorry nie będę się produkować -
wiele jest w sieci)

> w googlach po wpisaniu "antyperspirant bez aluminium" jednak jakieś
> produkty się pojawiają ale ocena ich skuteczności mnie by nie zachęciła.
> może po prostu nie można zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka?
w świecie marketinu mamy wszystkie cuda świata
nie interesują mnie produkty marketingowe, szukam działających, niedrogich
metod 'gospodarskich' - które wywodzą się z wprost z chemii ibiologii

> [...]
> dostosować się do zmieniajacej się temperatury (tzn. robi się zimno:
> założyć sweter; robi sie ciepło: zdjąć sweter), a nie kisić się
ta rada nie ma żadnego zastosowania - właśnie pytanie jest takie JAK
unicestwić efekty iedy otoczenia sprzyja poceniu się. Nie zawsze da się
uniknąć.

> powodzenia w walce przy pomocy szałwi
niebawem testy

28. Data: 2011-12-23 21:18:56

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

?

29. Data: 2011-12-23 21:19:36

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"M1SLQ" <m...@m...o2.pl> wrote in message
> więc nie "dodatkowo" tylko "zamiast"

kompletnie nie jest to na temat zadanego pytania.

30. Data: 2011-12-23 21:23:15

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
> Bieliznę zmieniaj częściej niż raz na tydzień.
chyba żartujesz ????? !

(przebieram się zawsze po przyjściu z pracy - mam świetny program wpralce na
przepierkę - koszule i cienkie rzeczy są świeże jeszce tego samego dnia,
pozostałe na rano). Ubiór nie jest tematem zagadnienia, wiadomo że jak ktoś
się ubierze w 'kondom', to będzie walić jak chata kinta-kunte. Nie bawimy
się w rozważanie takich skrajnosci.

odczulanie - na czym polega, czy działa, czy szkodzi,czy warto
ASPAT i ALAT
rezonans
koloroterapia - bioptron
Grypa/angina pytania ...