sniadanie przy swiecach...

1. Data: 2002-05-12 10:24:30

Temat: sniadanie przy swiecach...
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

...dzisiaj mi zaserwowali moj maz i syn, a to ze wzgledu na "swieto mamy" (u
nas jest ono zawsze w niedziele na poczatku maja). Czekaly na mnie rogaliki
francuskie przyniesione przed chwila z piekarni(kiedy mama jeszcze spala:))),
sok pomaranczowy swiezo wycisniety i na talerzu przezent pod postacia mleczka
do makijazu:) Swiece zapalone (na dworze taka mgla, ze w mieszkaniu bylo
ciemnawo)... Z tego wszystkiego chlopcy zapomnieli wstawic kawe:)
Przez caly dzien mam nic nie robic, usluguje mi sie.
Na kolacje przewidziany jest pasztet z salata zielona na przystawke oraz
kurczak.
Jak wy spedzacie "swieto mam", czy rodzina przygotowuje dla was uroczysty
posilek?? czy sa jakies niespodzianki?
pozdrowienia
Kalina

1. Data: 2002-05-12 18:14:16

Temat: Re: sniadanie przy swiecach...
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza Groeneveld, Rockanje,
The Netherlands

Holendrzy tez dzisiaj swietuja i rozpieszczaja mamy.U mnie
sniadania do lozka nie bylo, bo zaspalismy i prawie sie spoz-
nilismy do kosciola (a ja jeszcze dzisiaj mialam katecheze z
maluchami-po 10 min.mszy wychodze z dziecmi do osobnej
sali i wracamy ok.5 min. przed koncem). Ale za to po powro-
cie...........sniadanko wjechalo na stol, dostalam prezenty od
chlopcow-wlasnorecznie zrobione !!!-i mialam caly dzien luzu.
André zajmowal sie dziecmi (pojechali razem na spacer nad
morze, a pozniej poszli na basen), obiadu tez nie musialam
gotowac. Chlopaki zrobili "koziolki" tzn. parowki zawiniete w
ser zolty, na koncu przekrojone na cztery i usmazone na pa-
telni plus salatka z ogorkow zielonych, pomidorow i serka fe-
ta plus swiezutka bagietka posmarowana maslem ziolowym.

Ten dzien baaaaaaaaaaaaaardzo mi sie podobal, a w trzecia
niedziele czerwca musze sie odwdzieczyc, bo obchodzimy
wtedy Dzien Ojca.

Pozdrawiam imprezowo ( dzieci juz spia i zaraz my bedziemy
swietowac przy lampce wina) - Luiza.

maka i maczka ziemniaczana?
lody z maszynki
Pomocy, papryka !