soczewki kontaktowe - krakow?

1. Data: 2003-09-17 13:08:44

Temat: soczewki kontaktowe - krakow?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny,

jak dotaz zaopatrywalam sie w soczewki w Vision Expres ale sie na nich
obrazilam :) i juz nie chce tego robic. W zwiazku z tym mam pytanie? gdzie
mogla bym isc do lekarza na badanie i gdzie kupujecie soczewki? Moze macie
jakies punkty godne polecenia?

Iizs_

1. Data: 2003-09-17 14:32:38

Temat: Re: soczewki kontaktowe - krakow?
Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie
> mogla bym isc do lekarza na badanie i gdzie kupujecie soczewki? Moze macie
> jakies punkty godne polecenia?

Ja kupuje soczewki i robie badania w salonie, który znajduje się w
Carrefourze na Czyzynach.
Przy zakupie opakowania soczewek masz badanie gratis! A soczewki nie są
droższe niż w innych salonach.
Polecam.
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-09-17 15:01:00

Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojcik
na rogu Karmelickiej I Alej
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-09-17 16:07:19

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał
> [...]
> mogla bym isc do lekarza na badanie i gdzie kupujecie soczewki? Moze macie

L'Opticue na przyklad. Przy zakupie okularow/soczewek badanie gratis. Jest w
Carrefour Zakopianka, nie wiem gdzie jeszcze. Korzystalam tez z Contempo
Optyk - kolo Korony i na .. kurde wypadla mi z glowy nazwa ulicy - kolo
Wawelu w kazdym razie ;) A ostatnio kupuje wlasnie w Vision - dlaczego sie
na nich ograzilas? A tak wogole to nie wiem skad jestes, ja podaje namiary
na Krakow ;)

1. Data: 2003-09-17 19:51:33

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na nich ograzilas? A tak wogole to nie wiem skad jestes, ja podaje namiary

No jak w temacie :) jestem z Krakowa :D
Obrazilam sie juz mowie dlaczego. Jestem ich klientka od dawien dawna i
zamawiam u nich soczewki najdrozsze i sprowadzane na zamowienie. A poniewaz
zamawiam zestawy miesieczne to mam spokoj. Niestety nie przewidzialam ze
moze mi sie pogorszyc wzrok co tez sie stalo jakies 1,5 mc temu i zostaly mi
jeszcze 3 opakowania i wkurzylam sie na nich bo nie chcieli mi wymienic bo
musieli by sprowadzac i takie tam wiec soczewki za niezla kase nadaja sie do
kosza. Wiec pomyslalam sobie ze mam ich w nosie i juz.

Izis_

1. Data: 2003-09-17 20:03:13

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał

> No jak w temacie :) jestem z Krakowa :D

Na swoje usprawiedliwienie powiem ze swoje soczewki juz sciaglam i siedze w
denkach od jabcokow ;))))) Oj slepa ja ;(

> [...]
do
> kosza. Wiec pomyslalam sobie ze mam ich w nosie i juz.

No to niestety prawda - nie umieja dbac o klienta.. Ja tez kilka lat u nich
kupowalam i ani zadnej znizki ani siakiegos prezentu nie wymysla nic ;P
Tylko zasmiecaja skrzynke makulatura z watpliwymi promocjami :/ Tak to jest
z duzymi optykami.

1. Data: 2003-09-18 17:05:03

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkae2a$rdo$...@n...news.tpi.pl...
> No jak w temacie :) jestem z Krakowa :D
> Obrazilam sie juz mowie dlaczego. Jestem ich klientka od dawien dawna i
> zamawiam u nich soczewki najdrozsze i sprowadzane na zamowienie.

pozowle sobie nietaktownie zapytac o cene tych najdrozszych soczewek.
Wlasnie chcialabym przejsc na kontakty , ale optyk mi powiedzial , ze dla
mnie orientacyjna cena to 600 zl za twarde , roczne soczewki, wiec obecnie
jestem na etapie porownywania cen
=====
annaM

1. Data: 2003-09-18 19:36:54

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl>
> [...]
> mnie orientacyjna cena to 600 zl za twarde , roczne soczewki, wiec obecnie

Rany, to jaka ty masz wade ze takie cuda ci potrzebne? I to okulista ci
powinien dobrac, a nie optyk.

1. Data: 2003-09-18 20:01:32

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl>
>
> Rany, to jaka ty masz wade ze takie cuda ci potrzebne? I to okulista ci
> powinien dobrac, a nie optyk.
>
> Pozdrawiam

Soczewki z 600 zl?? ale chyba jakies na rok czy co :D a moze to jakies
kosmiczne ? ja placilam 260 zl za 6 mc i wiem ze to nie jest najtaniej...

Izis_

1. Data: 2003-09-19 06:21:58

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał >
> [...]
> mnie orientacyjna cena to 600 zl za twarde , roczne soczewki, wiec obecnie

A moze ten optyk chcial cie naciagnac, albo jakies chore ceny maja.. Biorac
pod uwage ze nawet roczne twarde kolorowe soczewki (typu kocie oczy itp) sa
dwa razy tansze! Jak tu jeszcze zagladniesz, to napisz jak uzasadnil ten
dobor.

Re: Loreal professionel - odżywka
Puder w perełkach
Jeszcze raz dermika mat b