Trądzik nawracający

1. Data: 2003-09-17 13:56:06

Temat: Trądzik nawracający
Od: "Jantar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Od prawie 8 lat mam problem z trądzikiem. Bywały okresy gorsze i lepsze.
Przetestowałam wiele różnych medykamentów (zaczynałam od tetracykliny) i
muszę szczerze tutaj przyznać, że jedynym skutecznym ( w moim przypadku) był
preparat o nazwie Roacutan. Osoby wtajemniczone (mające podobne problemy) z
pewnością o nim słyszały. Brałam go 3 lata temu przez 8 miesięcy. Wyniki
były rewelacyjne. Efekt utrzymywał się przez następny rok. Niestety od mniej
więcej roku problem z wypryskami wrócił. Stąd moje pytanie do was, czy ktoś
brał może ten specyfik i również ma nawrót choroby? Czy jest sens powtarzać
kurację (jest dosyć droga, miesięczna kuracja kosztuje ok 200 zł), czy może
znacie jakiś inny sposób. Słyszałam o czymś takim jak : autoszczepionka.
Ponoć przez jakiś czas twarz wygląda fatalnie ale za to efekty są trwałe.

Z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam,
An

1. Data: 2003-09-17 14:13:31

Temat: Re: Trądzik nawracający
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jantar napisał/a w news:bk9p0j$1k7k$1@news2.ipartners.pl:

> Słyszałam o czymś takim jak : autoszczepionka.
> Ponoć przez jakiś czas twarz wygląda fatalnie ale za to efekty są
> trwałe.

W liceum miałam koleżankę, która zastosowała właśnie taką
autoszczepionkę. Cerę miała po tym idealną, żadnych wyprysków ani
zaskórników. Skóra w ogóle się nie przetłuszczała. I nie przypominam
sobie, aby tuż po szczepionce szczególnie źle wyglądała. Po prostu po
jakimś czasie twarz zmieniła się nie do poznania.

--
mips

1. Data: 2003-09-17 14:33:32

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

troszkę do poczytania na http://www.cbm.com.pl/autoszcz.phtml.html
pozdrawiam,
OM

1. Data: 2003-09-17 18:12:46

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam i mialam podobne problemy, z tym ze tradzik to mam juz od jakis 14
lat, teraz jestem w 2 miesiace po roaccutane, no i zaczynaja sie pojawiac
pojedyncze "problemy"
z tego co wiem autoszczepionki sa raczej przezytkiem.

vika

1. Data: 2003-09-18 10:55:32

Od: Ola <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jantar wrote:

> [...]
> pytanie do was, czy ktoś brał może ten specyfik i również ma nawrót
> choroby? Czy jest sens powtarzać kurację (jest dosyć droga, miesięczna

Też używałam roacutan i też mniej wiecej trzy lata temu przez 7 miesięcy.
Mnie podziałało na 2 lata - dopiero od roku znowu wyskakują mi
pryszcze...byłam u pani dermatolog i powiedziała że kurację można
powtórzyc... ale to własnie trochę drogie i niszczące organizm więc na
razie się nie zdecydowałam. Walcze kosmetykami,ostatnio maścią Biodermine z
apteki - efekty całkiem znośne,ale zobaczymy na jak dlugo...

Ola

1. Data: 2003-09-18 14:20:10

Od: "Jantar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> razie się nie zdecydowałam. Walcze kosmetykami,ostatnio maścią Biodermine
> apteki - efekty całkiem znośne,ale zobaczymy na jak dlugo...

Dokładnie z tych samych powodów wstrzymuję się z powtórzeniem
kuracji. Ja stosuję maści o właściwościach
złuszczających: Retin A oraz Differin. Są skuteczne (złuszczają naskórek ze
zmianami), ale co z tego jeśli nowych wyprysków wciąż przybywa. Ostatnio
udało mi się dostać w Empik-u bardzo dobrą książkę na temat sposobów dbania
o urodę. Ta pozycja to "Biblia urody" Pauli Begoun. Jest tam jeden rozdział
poświęcony w całości cerze trądzikowej. Autorka sama miała duże problemy z
cerą i wypróbowała wiele różnych środków.
Naprawdę polecam.

Pozdr,
An

1. Data: 2003-09-18 17:35:34

Od: kp <n...@n...niepodam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jantar napisał:
> Użytkownik "Ola" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

moi mili uwierzcie mam "karę skórną" od zawsze. raz mniej raz więcej,
ale od zawsze. uwierzcie mi też, że jest jeden sposób na to - "dieta"
jak zwykle pomijana przez _niby lekarzy_ !

właściwe dobieranie pokarmu, właściwa karma, soki rano na czczo etc.
to jest meczące, bo chce się jeść wszystko i tradycyjnie - ja wiem :D -
ale efekty są rewelacyjne.

cała filozofia to odkwaszenie organizmu - brak żarcia dla paskudztw,
wyciszenie gruczołów łojowych - czystsza cera,
witaminy, minerały - sprawna przemiana materii.
słowem wszystko to co dają prochy i jeszcze więcej

życze wam i sobie powodzenia :- )

temat dotyczący biochemia żywienia -> lektury michała tombaka - polecam!!!!

--
krzysiek piasecki

1. Data: 2003-09-18 17:41:27

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>uwierzcie mi też, że jest jeden sposób na to - "dieta"
> jak zwykle pomijana przez _niby lekarzy_ !

Bzdura. Tak na prawdę to tyle jest idealnych sposobów, ilu ludzi tym
dotkniętych. Jeżeli trądzik jest sprawką hormonów, to zdrowym odżywianiem
cerę można sobie podratować, ale nie wyleczyć. A poza tym trzeba mieć w
życiu przyjmności oprócz ładnej buzi - a to często oznacza niezdrowy tryb
życia :-)

A powodów wyskakiwania różnych pryszczy jest conajmniej kilka - a Ty piszesz
o metodzie niezawodnej - ale na jeden z nich...

pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-18 18:18:15

Od: kp <n...@n...niepodam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sana/Anna napisał:

> [...]
>
> A powodów wyskakiwania różnych pryszczy jest conajmniej kilka - a Ty piszesz
> o metodzie niezawodnej - ale na jeden z nich...

trądzik "klasyczny" czyli ten od zawsze , _choć ma wiele postaci_ ma
wspólne przyczyny na "wyższej warstwie" nie wnikając w pierwotne źródła
wystąpienia takiego stanu! to jest poprostu _lekarstwo skuteczne_.

nie podejmuje tematu przyjemności z życia bo to kwestia indywidulana :-)
poprostu proponuje poczytać _tombaka_, zmienić filozofię żywienia - wiem
z autopsji że to pomaga, skoro mi _pomogło_ (przypadek beznadziejny) :-)

--
pozdrawiam kp
ps. aniu nie wzruszaj się - może komuś pomoże - w to niewątpie.

1. Data: 2003-09-18 20:36:07

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trądzik "klasyczny" czyli ten od zawsze , _choć ma wiele postaci_ ma
> wspólne przyczyny na "wyższej warstwie" nie wnikając w pierwotne źródła
> wystąpienia takiego stanu! to jest poprostu _lekarstwo skuteczne_.

ja tez bardzo watpie w zdrowe jedzenie bo....zdrowo sie odzywiam
nie jadam i niegdy nie jadalam roznych "swinstw" bo ich po prostu nie lubie
a tradzik sobie byl (na razie go nie ma , mam nadzieje ze po roacutanie juz
na stale)

v.

soczewki kontaktowe - krakow?
Re: Loreal professionel - odżywka